2789
عنوان

اپل آیدی🤕

47 بازدید | 7 پست

بعد از مدت ها با تلااااش و زحمت خودم تونستم آیفون ۱۶ نرمال بخرم ،فروشنده گفت اپل آیدی شو تو سه روز درست میکنم الان دو هفته شده هنوز خبری نیست🙁قشنگ شمارمو ،امضامو، کد ملی م و... رو ازم گرفت و گفت تو ۳ روز درست میکنم اما الان هرچقدر بهش زنگ میزنم میگه تو تهرانم ،سایت ها بسته شده نمیتونم اپل آیدی بزنم برات😑😐به نظرتون چیکار کنم؟سه هفته بدون واتساپ و تلگرامم ،نه میتونم‌به کسی پیام بدم از برنامه ها نه میتونم عکسو و اهنگ بفرستم یا دانلود کنم ،همشون به اپل آیدی نیاز داره😭کسی بلده؟میتونه کمکم کنه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا اینجا چیزی نگرفته برای این کار قرار بود بعد از اینکه اپل آیدی درست شد پولشو بدم

خب جای دیگه چرا نیمدین؟ یوتیوب هم اموزشش هست. 

در اصل شما باید ادرس و کدپستی فیک بزنی چون ساکن امریکا نیستی و اینکه یو ر و پسوردم باید حای امنی نگه داری 


استندبایِ حاجی🙌🏼

اکثر تعمیراتی و موبایل فروش ها انجام مبدن

من چون گوشیم رو از همون فروشنده گرفتم بخاطر همین ایشون همه چیو برعهده گرفتن که درستش کنن اما دو هفته شده هنوز هیچ خبری نیست دیگه خسته شدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792