2777
2789
عنوان

قیافه زن تهی

548 بازدید | 44 پست

مثل خود تهی معمولی و به هم میان اینکه میگید وای چه قشنگ معلومه دارید مبالغه میکنید بعدم مگه ما تهی زنش می‌شناسیم که بخوایم حسادت کنیم یا نکنیم یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم واسه داییم رفته خواستگاری دختره شاید قدش ۱۵۵ یا نهایت ۱۶۰بود گفت مامانم گفته دختره قد بلند وقتی دیدیمش من داییم پدربزرگ مادربزرگ همه بش گفتیم این که بلند نیس چطور به ما گفتی بلند الان حکایت شماس که به قیافه کاملا معمولی میگیدواو چقدر قشنگه

این ی چیز سلیقه ایه 

بنظر من چهره اش معمولیه اما جوریه که نمک داره و ب دل میشینه 

اسم کاربریا یادم نمیمونه، پس اگه دیدی باهات دعوام شده و تو تاپیک بعدی دارم قربون صدقه ات میرم، ب عقلت شک نکن🌚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخ اره دقیقا 

قیافش خوشگگگگگل و بی نقصی نیست مثل تهی هست معمولیه  

 ....اگه با من بحث کنید جوابتون رو نمیدم چون فهمیدم نمیشه یه مگس رو متقاعد کرد باید ولش کرد فرستاد دنبال غذاش😂شاید یک روز داستان متحول شدنم رو گفتم قبل آقا، اهل گفتوگو بودم اما الان اهل فحشم. دلهایمان ریش ریش شده از  دلتنگی آقاجان ...شبیه سرآستین لباست.دلهای ما ریش ریش ست. کامنت های منو با لحن نجم الدین شریعتی بخونید چون خیلی آروم حرف میزنم، در حال ترمیم 🥀💔ممنون میشم اگه امضام رو دیدی برام صلوات بفرستی بگو منم برات میفرستم .همه نقش بلد بودند،من فقط بلد بودم خودم باشم؛و چه ساده لوحانه فکر میکردمصداقت هم یک هنر است.». 

بابا دیه زشت که نیست😐


مبارکش باشه


کیه کیه منم تهی

کسی نیست منم و تویی

اونایی که افکار و عقایدشون تو ۱۴۰۰ سال پیش مونده با من بحث نکنن؛ چون اون موقع گوشی و نت نبوده، اگه حرفی داری سوار شترت شو و بیا بهم بگو!

عزیزم نتیجه میگیریم که تهی در و داف باز نیست یعنی آنقدر نرید زیر عمل های جراحی باسن سینه به خودتون ور برید بعد از این همه که با این همه در و داف بود آخرش رفت یه زن اسکینی اسکینی گرفت پس بدن خودتون را دوست داشته باشید تهی یه درس شد برا تمام زن ها 😂

آره خوشگلم.پس چی؟😐😍😍😌همه میگن.شما هم بگو😛لایکم نکن.جنس مخالف بیاد پا شکسته باید بره حواستا جمع کن.متاهلم🤨😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز