2789
عنوان

بچه دوم

111 بازدید | 9 پست

خانم ها تو سن ۳۶ سالگی باردار سدم یه پسر دارم الانم دختر باردارم حالم بده پشیمونم فکر می کنم دخترم دیکه حداکثر تا ۴۰ سالگی مادر داره وتصمیم اشتباهی گرفتم چه جوری با خودم حلش کنم .دوست داشتم به قبل بر می گشتم .اما هیچ راهی ندارم 

اون بچه روزی میاره تو زندگیتون سعی کنین دید مثبت بهش داشته باشین

همش قبول دارم .اما حس ترحم دارم .اینکه از بقیه اطرافش مادر پیر تری داره و زود یتیم می شه عذابم می ده 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همش قبول دارم .اما حس ترحم دارم .اینکه از بقیه اطرافش مادر پیر تری داره و زود یتیم می شه عذابم می ده

حس می کنم اطرافیان تو دلسون می خندن می گن چه سن بچه دار شدن بوده 

وسواس فکری گرفتی 

من بارداری رو گذاشتم واسه ۴۲ به بعد 

بعد شما فکر مردنی ؟

مثل لبخند سپیده . مثل شب گریه ی عاشق 🩷☁️🍃🩵من پر از معجزه ی شهریورم 🩵مامان یه عالمه هاپو و پیشی و جوجو و خلگوش و عاشق محیط زیست و بس 🐾پروفایل موقت.تا پروفایل اصلی از تعلیق سیاه در بیاد 🫩

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج

nastaran_84 | 24 ثانیه پیش

سلام بیاین

رز05 | 20 دقیقه پیش

سلام بیاین

رز05 | 12 دقیقه پیش
2791
2779
2792