این شکرگذاری به زبان همه هست 😍🫶🏻
خدايا شکرت برای شباهایی که اشک بود و دعا،
و صبحش یه نشونهی کوچیک دادی تا بفهمم
هنوز دوستم داری.
شکرت برای دلِ آرومیکه هیچکس نداد،
اما تو هر بار به من برگردوندی.
شکرت برای تاخیرهایی که
آخرش فهمیدم لطف بودن، نه تأخیر.
برای بستنهایی که نجات بودن، نه بیمهری.
و برای راههایی که با تو رفتم،
و یاد گرفتم هیچجا امنتر از حضور تو نیست.
خدایا…
اگه یه چیز از زندگی یاد گرفتم،
اینه که هیچ چیز زیباتر از “داشتنِ تو” نیست.❤️