2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اصلااا بهترین انتخاب عمرته برو تو کویر لوت زندگی کن اما بچه دارنشو که به گه خوردنمیفتی 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

آره

نمونه ش خانم مرجانه گلچین

 من ومهران عاشق نی نی م عاشق دوقلو بودنشون یدونه پسر یدونه دخترولی خدابهمون نمیده نمیدونم چرا بازم امید دارم که مامان میشم گاهیم نا امید🥺💔 دعام کنین که من و مهرانم  صاحب دوقلو شیم اونی که دلمون میخواد🙂❤    عمه و خاله شدم حالا وقتشه مامان بشم..پروفم آرزومه🥲                                     💚السلام علیک یا صاحب الزمان (عج) 💚                  

نمیدونم ... بستگی به خودت داره .. من بچه داشتن رو ترجیح میدم چون بچه یه انگیزه و امید فراوان میده به ادم که با همه مشکلاتت بجنگی برای اینده بهتر بچه هات

قیافه من 🔫😑😑 وقتی توی تاپیک خانومای باردار میرم۰۰۰ از پشت بوم صدای گربه میاد روی بچم اثر نذاره🔫😑 با هندزفری آهنگ گوش دادم بچم ناقص نشه🔫😑تو لقمم مو بود نپیچه دور گردن بچم خفه شه🔫😑یدونه کنجد رو نون بود بچم سقط نشه🔫😑 موز خوردم بچم نیوفته🔫😑 چایی داغ خوردم بچم نسوزه🔫😑 الویه خوردم تخم مرغ خام توی سسش رو بچم اثر نذاره🔫😑 حالت تهوعم قطع شده بچم نمرده باشه🔫😑 داشتم بستنی میخوردم یه تیکش افتاد رو شکمم سنگین نباشه بچم سقط بشه🔫😑😑 درو محکم کوبیدم گوش بچم پاره نشه🔫😑باد پرده رو تکون داد نوار سرپی توی پرده توی هوا معلق نشه روی بچم اثر بزاره🔫😑😑 بچه فامیل با لیزر اسباب بازی انداخت رو شکمم واسه بچم ضرر نداره🔫😑 عطر میزدم تاپم نازک بود ریخت رو شکمم بچم خفه نشه🤕😑😑 کشمش خوردم بچم فلان نشه... یدونه بالشت جابجا کردم بچم ال نشه... مادر شوهرم با این وضعم میخاد بیاد خونمون شب نشینی، مگه چند روز دیگه داری تا زایمان؟ دوهفتمه عزیزم🔫😑😑😑 خواستم بدونی که تا ابد هرجا ۲۰۷ مشکی ببینم قلبم مچاله میشه بخاطر تو 💔🕊

پدرشوهر من پنج تا بچه داره

همشون جز یه دخترش دورن ازش

ولی میگه دلم به همین زنگ زدنتون خوشه


فکر کن پیر شی حتی یکی نباشه حالتو بپرسه

بنظرم ترسناکه

پرندگانی که در قفس به دنیا آمده اند….                                    پرواز را یک بیماری میدانند…🕊

از نظر من زندگی بدون فرزند ، پوچه! 

بعضی ها انسان های خوبی نیستن یه عالم بچه میارن ،بعدا این بچه ها با کلی حسرت و تروما بزرگ میشن ، در آینده تبدیل به آدم های خطر ناکی میشن 

بستگی به خودت داره !

درک ، فهم ، دانش ، پول ، سلامت روان داری بچه بیاری ، آینده بچه هم درست ساختی

 حالا که امضای منو خوندی برام یه صلوات بفرست مهربون😊 اگه نظرت مخالف نظر منه لطفا منو ریپ نزن هموطن😊 

حس به فرزند اوری و فرزند داشتن توی همه هست .

حالا شرایط باعث میشه که انکار بشه و بگی نه من نمیخوام .

سالها بگذره و تو ۵۰ سالت بشه بدون شک دوست داری بچه هات رو ببینی نوه هات رو .


وقتی به خدا اعتماد کردی . دیگه برای هر چیزی که حکمتش رو نمیدونی باهاش بحث نکن . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز