2777
2789
عنوان

ریمو ابرو

12 بازدید | 0 پست

سلام من دوهفته هست ریمو ابرو‌انجام دادم بخاطر خطوطزشت فیبروز حالا زخمهای ناجوری داره که خودش کم کم داره میفته امابازخمهاهم میبینم ابروهامم چسبیده داره کنده میشه ابروهام بیشترش ریخته شده یاکنده شده.آرایشگرم میگه طبیعیه رشد میکنه دوباره کسی تجربه داره بگه چقدر زمان میبره دوباره رشد کنه؟؟؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز