سلام من دوهفته هست ریمو ابروانجام دادم بخاطر خطوطزشت فیبروز حالا زخمهای ناجوری داره که خودش کم کم داره میفته امابازخمهاهم میبینم ابروهامم چسبیده داره کنده میشه ابروهام بیشترش ریخته شده یاکنده شده.آرایشگرم میگه طبیعیه رشد میکنه دوباره کسی تجربه داره بگه چقدر زمان میبره دوباره رشد کنه؟؟؟؟