2777
2789
عنوان

روابط

86 بازدید | 10 پست

سلام دوستان خانوما لطفا جواب بدین  اگه پسری توی رابطه جدی باشه و همکار خانوم داشته باشه که با اسم کوچیک همو صدا بزنن یا دوستانه حرف بزنن و چت کنن و یجورایی دوست باشن  بنظرتون مشکلی داره؟

آره مشکل هس

درس را برای فهمیدن دوست داشتم اما وقتی می‌دیدم میان این مدرسه‌ها، فهمیدن که نه، حفظ کردن مهم است، درس هم محبوبیتش را از دست داد و بزرگ‌ترین مقصرش همان معلم‌ها و نظام آموزشی ای بودند که آمدند و در گوشمان نوار پرکردند. نمی گفتند شعرهای نظامی را بخوانید و با لیلی و مجنون زیبایی عشق را بفهمید، می‌گفتند قافیه وردیف را پیدا کنید!به ما یاد ندادند آرایه‌ی عشق خسرو و شیرین راببینیم، فقط گفتند زیر آرایه‌ها خط بکشید!کتاب درسی به من یاد می‌داد انتگرال را، اما هیچوقت به من لا به‌لای آن هزاران صفحه درس،درس دوست داشتن و زندگی نداد، میان حجم عظیمآن کتاب‌ها نگفتند برای آرزوهایتان بجنگید...نگفتند چگونه با مشکلات روز مره‌مان دست وپنجه نرم کنیم و زخمی نشویم…

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


والا دوستی که نمیشه گفت هست دختره ۱۰ سال از من کوچیکتره و میدونه که نگاه خاصی بهش ندارم

یه موردیم هست اگر خانوم با همکارش چت کنه و روابط دوستانه داشته باشه آقا ناراحت نمیشه ؟

خوب پس ناراحتی دو طرفه ست

اوکی متوجه شدم ولی من بخاطر شرایط کاریم ممکنه ادمای زیادی اطرافم بیان و ارتباط بگیرن  نمیدونم چطور ارتباط بگیرم که هم وجهه خودم خراب نشه هم نامزدم ناراحت نشه 

اوکی متوجه شدم ولی من بخاطر شرایط کاریم ممکنه ادمای زیادی اطرافم بیان و ارتباط بگیرن نمیدونم چطور ا ...

روابط کاری که رسمی هست خیلی با رابطه دوستی فرق داره به نظرم باید سعی کنین ارتباط تون صمیمی نشه با طرف مقابل 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز