2777
2789
عنوان

بدو بیا 🌸

41 بازدید | 2 پست

من سرما خوردگی شدید دارم و دو روز استراحت گرفتم امروزم روز آخره کلاس دهم انسانیم یه خودم قول دادم زندگیم درسم بشه پشت میزم زدم برای کسی که تلاش و پشتکار داره هیچ چیز غیر ممکن نیست که هی چشمم بخوره بهش ریاضی یه ساعت تمرین کردم نصف درسو هرچند عقبم هنوز از معلم اما میرسونم الانم اومدم تاریخ بخونم گلوم گرفت یه کاپوچینو درست کردم بخورم برم سراغش بعدش اقتصاد بخونم اما بنظرم هنوزم موفق نیستم نظر شما چیه؟ 

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

بنظر عالیه عزیزمهمینطوری پیش برو خیلی ام خوبهاگر دوست داشتی برای اقتصاد ویدیو های خاکساری رو ببین قش ...

مرسی از راهنماییت🩷🌸

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز