2777
2789

درد نداره.ولی جرمگیری داریم تا جرمگیری

یسری دکترا میزنن مینای دندونت نابود میشه

ولی دکتری ک من رفتم با یه چیز شیرین شبیه شکر اسکراب طور کشید رو دندونام با یه برس نرم خیلی خوب شد اسیبم نداره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه درد نداره ، بی‌حسی اینام اصلا لازم نیست 

مقادیر زیادی موادی شبیه خمیر دندون رو با فشار فراوان میماله رو دندونت 

ادم یه جوریش میشه 

You say you wanted more, what are you waiting for?   I'm not running from you ... Come ! break me down, burry me burry me , Im not finished with you

درد نداره.ولی جرمگیری داریم تا جرمگیرییسری دکترا میزنن مینای دندونت نابود میشهولی دکتری ک من رفتم با ...

عزیزم این کار پالیشه من همیشه انجام میدم دکتر یه ماده میزنه ردی دندونم و برس میزنه جرمگیری تمام محتویات غذا که رفته زیر لثه مونده رو کامل میکشه بیرون و کسایی که لثه شون تحلیل رفته جرمگیری باعث ترمیم لثه میشه من پیشه سه دکتر متفاوت جرمگیری کردم و هر سه دقیقا مثل هم بود 

 در گنگ ترین حالت زندگیمم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز