2777
2789

تا متری چند؟

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متری نهایت ۱۳۰

محله های خوبی میتونی بگیری تقریبا مراکز شهر تو دیوار بزن میاد 

عرب تهران اریا شهر ستارخان پونک فردوس اینجاها هم میتونی پولت خوبه بد نیست 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

من هیچی کقت اون سمتا نبودم گلم . محل آرومی هست؟

نه بابا اینجاها نریا گفتی پول کم اینفکر کرد متری ۴۰ الی ۵۰ میخای 

بریانک بدرد نخوره 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

بریانک

اینجا چیه گفت جای تقریبا خوب اینجا که گفتی افتضاحهه

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

راحت یه 110متری خوب میتونی بخری سمت غرب . تو دیوار بزن و مناطق رو ببین

هنوز اونجا ها نرفتیم ، بیشتر دنبال این بودم مرکز شهر باشه به خاطر شغل همسرم

سمت ونک و پاسداران و شریعتی و سهروردی و اینا که گشتیم خیلی بالا بود 

ولی فک کنم اونجا ها رو باید بریم 

مرسی عزیزم

خیلی بالا بود سمت مرکز شهر .

مرکز شهر مناطق ۶ خوبه مثل بلوار کشاورز خودم بلوار کشاورزم سمت پارک لاله عاشقشم 

مفتح  سمت تهران ویلا هم عالیه الان شده نجات الهی جای شیک و باکلاس من اینجاها رو بیشتر از غرب دوس دارم قبلا فردوس بودم اما عرب اینقدر مثل اینجاها که گفتم با اصالت و بافرهنگ‌نیست حالا برو ببین خودت متوجه میشی سمت پارک ساعی هم میتونی قدیمی ساز بگیری اونجا که بهشته 


من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز