ما عقدیم خب
حس کردم که داره بهش باز فکر میکنه
مثلا تو ایسنتا پیچش رو نگاه میکرد و فلان
نمیدونم بینشون چی گذشته قبل من
مثلا وقتی راجب اون دختره چند باری حرف زدم میگه توهم زدی افسردگی و روانی فلانی و هی انگار میکرد
دیروز که دعا رو نشون دادم گف که مال ۵ ۶ ساله پیشه