2789
عنوان

بیاید گند زدم😨

| مشاهده متن کامل بحث + 2560 بازدید | 122 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

برو از رستوران يه خورشت برا مادر شوهرت بگير

بگو مادر من اينو فلفل زدم حواسم نبود

هيجي مثل صداقت نيست

وجدانتم آسوده ست

کاربر عزیز اگه ناراحت میشی رپلایت کنم رپلای دونتو ببند....  یا یه گوشه تو امضات بنویس رپلای نکنین 😵😵😵.   فک میکنی خیلی شاخی رپلایت میکنی بعد میگی باشما نبودم         نخیر نظر دادی باید جواب بشنوی دیر اومدی نخوا زود بری😵شاید برا همین کاراته که اینجایی

خووودش با چشماي خودش ديده خواهرم

ميخواي بگي من نكردم!!!!

عجب عروس هايي هستيم ماااا باز😂😂😐😐😐😐

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

منم مرغ گذاشتم نمیدونم چرا تند شده اخه مامانم چشماشو عمل کرده نباید ادویه میزدم نمیدونم چرا تند شده..

خانما کمک کنید چی کنم؟

زن برادرم هم اینجاست.

.نکنه کار عروسمونه؟😡

مثلا من خواهرشوهرتم😂😂

 من مسلمان هستم .اسلام کامل است.اما،من نیستم.اگر اشتباهی از من سر زد؛ این عیب را به من نسبت دهید نهدینم!!! 👈 این روزها بیشتر معنی دعای فرج رو میشه درک کرد، پس لطفا همه با هم بخونیم 🤲💗﷽💗اِلهى‏ عَظُمَ الْبَلاءُ، وَ بَرِحَ الْخَفآءُ، وَانْکشَفَ الْغِطآءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجآءُ، وَ ضاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ، و اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيک‏ الْمُشْتَکى‏، وَ عَلَيک الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخآءِ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ، اُولِى الْأَمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَينا طاعَتَهُمْ، وَ عَرَّفْتَنا بِذلِک مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ، فَرَجاً عاجِلاً قَريباً کلَمْحِ‏ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ، يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ، يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ، اِکفِيانى‏ فَاِنَّکما کافِيانِ، وَانْصُرانى‏ فَاِنَّکما ناصِرانِ، يا مَوْلانا يا صاحِبَ‏ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرينَ.🤲خدايا بلاء عظيم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و اميد قطع شد و زمين تنگ شد .....😔🌼اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری(س)🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز