2777
2789
عنوان

ترک ها بیایین

88 بازدید | 16 پست

بخای با ی نفر کات کنی و اخر پیامت ی حرف ترکی بزنی مثل خوش باشی یا هرچی دیگه که استفاده میکنینو برام میگین با معنیش.

بعد خوش باشی چجور نوشته میشه


انقدر از چشمم افتادی و برام بی ارزشی که حتی نمیخام استمو پی ویت تو قسمت مسدودیای گوشیم باشه من از زندگیمو دنیامم پاکت کردم تو گوشیمم هیچ ردی دیگه ازت نیست پس انبلاکت کردم اشتباهی برات پیش نیاد و هیچ پیامیم دیگه بهم نمیدی حواست باشه، خودت درست گفتی تو اصلاحد و اندازه من نیستی

پیامم اینه بنظرتون چی بنویسم اخرش 

خوش گلدین 


انسان غرق شود قطعا میمیرد! چه در دریا چه در رویا چه در دروغ چه در گناه  چه در خوشی چه در قدرت چه در جهل چه در انکار چه در حسد چه در بخل انسان بودن به تنهایی یک دین خاص است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنویس گوله گوله. یا تامام. اولی ینی همیشه خندون باشی . دومی ینی تموم شد

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

سیحدیر 😑ولی نگو زشته 

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

تو دعوا ک ی بار سیکتیر رو گفتم بش سیکم اقزوا و سیکم و‌... هم بلدم نمیگم ولی الان ی چیزی ته‌پیام میخ ...

خو چیزی ک میخایو بگو ما تورکیشو بگیم

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

خوش باشی چی میشه

خوش اول . تلفظش البته عین نوشتارش نیس ٱل هس

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

بنطر خودت چی اخرش بنویسم خوبه ، بگم خوش باشی یا حالم ازت بهم میحورهیا گورتو گم کن تا ابد

بگو انشالا هرچی لیاقتته نصیبت بشه . انگار تعنه زدی ک لیاقت منو نداشتی

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز