2777
2789
عنوان

به معلم گفتم 💔🥲

449 بازدید | 24 پست

سلام خانوم وقتتون بخیر 

(اسم و فامیل) هستم قرار بود روز دوشنبه ازم اقتصاد بپرسید متاسفانه مریض شدم و نتونستم بیام دفتر در جریان هست و نامه پزشک هم دارم راهی هست برای دوشنبه آینده جبرانش کنم؟

آخه هنوزم مریضم حالم بده دکتر گفت ویروس گرفتم دوتا آمپول کلی دارو هنوز خوب نشدم سین کرد دیشب جواب نداد خیلی ناراحتم

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چقدر بدم میاد جواب نمیدن

یاانلاین میشن کلاس میزارن نگاه نمیکنن

آقا نیستم هی نگین مردی 😐 💙یه اس اسی ام ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (یک طرفه بودن میتونه همه چیو خراب کنه از جاده بگیر تا احساسات) تـــــو ماه من بودی اما سرت باستاره ها گرم بود. میگن اکثرمردها اولین شاخه گلی رو ک دریافت میکنن سرقبرشونه پس منم مرد محسوب میشم🙂

زیاداهمیت نده به این چیزا 

خب معلومه برای اینکه تودفترنمره داشته باشی صدرصدمیپرسه نهایت داوطلب شو... چه حرصاکه سراینانخوردم من برای تک تک نمره ها غیبت ها الان ی معده ی عصبی موندواسم وخندیدن به اون روزا

❤️‍🔥دختربختیاری❤️‍🔥من مطمئنم خدا برام بدنمیچینه🌱✨الان نه ولی یه روزی به یه جایی میرسم که همتون بشناسینم:) قدکشیده لای به لای رنج وغم؛ ❤دیوانه ی شاهِ خراسان♥

اومدم بنویسم چه دغدغه های کوچیکی داری یادم اومد خودمم تو سن مدرسه همین طور بودم

همیشه بیشترین تلاشت رو بکن اما کمترین نگرانی به خودت راه نده چون زندگی میگذره به هر حال و یه روز میاد که دغدغه های دیروزت برات خنده دار میشه

زیاداهمیت نده به این چیزا خب معلومه برای اینکه تودفترنمره داشته باشی صدرصدمیپرسه نهایت داوطلب شو... ...

آخه هفته قبلش قرار شد این هفته که نرفتم بخاطر ویروس ازم بپرسه که نشد بخاطر ویروس

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

آخه هفته قبلش قرار شد این هفته که نرفتم بخاطر ویروس ازم بپرسه که نشد بخاطر ویروس

ببین تودرستوبخون آقا اصلانهایت نمیپرسه تهش امتحان میگیره میفهمه تودرست خوبه نمرت بالابشه مجبورمیشه مستمرم بالابده😂

❤️‍🔥دختربختیاری❤️‍🔥من مطمئنم خدا برام بدنمیچینه🌱✨الان نه ولی یه روزی به یه جایی میرسم که همتون بشناسینم:) قدکشیده لای به لای رنج وغم؛ ❤دیوانه ی شاهِ خراسان♥

اومدم بنویسم چه دغدغه های کوچیکی داری یادم اومد خودمم تو سن مدرسه همین طور بودمهمیشه بیشترین تلاشت ر ...


داغون شدم ینی شنبه و یکشنبه امتحان دارم حالم خوب نیست نمیدونم چیکار کنم

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

بابا شاید گوشیش دست بچه اشه اون سین زده خب جواب هم نده ولکه تازه تو از الان بش گفتی ولش میکردی تا روز دوشنبه اصن معلما انقد بدبختی دارن هی بعضیاشون نمیدونن این بچه غایب بوده نبوده بنظرم نامه دکترم نمیگرفتی چیز مهمی نبود هی شاید یادشون نباشه دبیرستانی ، ابتدایی که نیستی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792