2789
عنوان

مو سر

74 بازدید | 6 پست

سلام خانوما من مدل موی خودم موج داره وز یعنی مثلا بلند بود شونه میکردم پایین موج داشت ولی وز نبود اما از 3 تا 4 سال پیش که کم کم کوتاه کردم خیلی وز شد و فرفری الان موهام تا شونه ام هست تقریبا بعد میرم حموم میام وزه و فرفری سشوار میکنم خیلی خوب میشه ولی ریزش داره از طرفیم سوار نکنم خیلی اذیت میشم...

پروتیینه کنم یا کراتین؟جنسش بد نشه؟ریزش بیشتر میشه؟

نمیدونم چیکار کنم راهنمایی میکنین

چگونه شیرین بنویسم تلخی این جهان را؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کراتین و پروتئین خیلیییی ریزش میارن اگه جای خوب نرین

ارایشگاه بلاخره یکی پیدا میشه چون شهرمون بزرگه ولی نمیدونم اینارم نکنم و سشوارم ریزش داره چیکار کنم پس

چگونه شیرین بنویسم تلخی این جهان را؟

ارایشگاه بلاخره یکی پیدا میشه چون شهرمون بزرگه ولی نمیدونم اینارم نکنم و سشوارم ریزش داره چیکار کنم ...

ماسک مو امتحان کردید

هر وقت حس کردی دیگه نمیتونی و وقت تسلیم شدنه، همون موقع است که باید باشی و قوی تر از همیشه ادامه بدی ...‌‌.

ماسک مو امتحان کردید

تاثیری نداره میگن والا یکی خریدم برای وز فقط چرب کرد خیلی خوب بودا ولی کم باید میزدم که جواب موی منو نمیده بازم حالت داره

چگونه شیرین بنویسم تلخی این جهان را؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز