2777
2789
عنوان

امروززز

111 بازدید | 16 پست

امروز بخاطر جمله ی بگو تو امیرکبیر نیستی تو حموم بکشنت نهایتا جن بزنه بهت سرت بره تو شامپو  که تو پربازدید شوهرم حموم نمیره 216 لایک خوردم پرام ریخته بود صبح بلند شدم دیدم اینقدر پیام از نی نی سایت 😔🤣🤣دوستان عزیز مرسی از همراهیتون ایشالا تو تایپکاتون جبران کنم 

فاتح قلبم هستم ...🫀🤍🙂

انقدر خندیدم و دعات کردم🤣

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واییی رکورد دار باید بیام کلاس آموزشیت شرکت کنم 😔🤣❤️

همون صفحه اول گفته بودم به خاطر همین به چشم میومد😂♥️

عنوان تاپیک این بود که شوهره به زنه میگفت اگه عاشقمی مهریتو ببخش منم گفتم بگو شوهری که عاشق زنشه خونه و ماشینشو به نامش میزنه اگه این کارو نکنی عاشقم نیستی

همون صفحه اول گفته بودم به خاطر همین به چشم میومد😂♥️عنوان تاپیک این بود که شوهره به زنه میگفت اگه ع ...

بابا لایکک 601 هر چند دیره الانن ولی پذیرا باشش❤️✨😂

فاتح قلبم هستم ...🫀🤍🙂

😂💕🫂

دقیقا من خودم معتقدم برا ازدواج حقوق برابر بگیرم نه مهریه... 

ولی اگه کسی مهریه داره و حقوق انسانیشو نگرفته بخشیدن  اون مهریه واقعا خطای بزرگی

فاتح قلبم هستم ...🫀🤍🙂

دقیقا من خودم معتقدم برا ازدواج حقوق برابر بگیرم نه مهریه... ولی اگه کسی مهریه داره و حقوق انسانیشو ...

هر وقت ارث و دیه برابر شد تونستیم مثل مردا پوشش داشته باشیم اون وقت میشه از مهریه گذشت

من اینو از کسی پرسیدم گفت مرد سرپرست خانواره باید خرج بده به خاطر همین قانون اینجوریه

جنینی که جنسیتش معلوم نیست از جنین دختر دیه‌اش بیشتره💔💔برای این چی دارن بگن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز