2789
به عنوان کسی که تجربه داره بهت میگم اگه یه رشته دیگه غیر از هنر خوندی هنر نخون حدود ۳۵ کتاب وزارتی و ...

اصلا کار نخواستم بابا هرجا میرم هرکاری میخوام بکنم میگه کار ندارت

راجب کتاب و تست 

پول ۳۵ کااب وزارتی و کتابهای کمک درسی رو باید بدی 

پول مشاوراش که خدا زده به کمرشون هیچ غلطی هم نمیکنن باید بدی و صد البته پر هزینه ترین رشته است و دم و دستگاه زیاد میخواد ... خرج داره ... دانشگاه های تاپ هم کم داره که حداقل یه کوچولو دلت خوش باشه اینده تضمین شده باشه 

چرت ترین ... خصوصا اگه ادن بخواد از یه رشته دیگه هنر بخونه 

معو

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اصلا کار نخواستم بابا هرجا میرم هرکاری میخوام بکنم میگه کار ندارت

یادمه دوران دبیرستان 

درس نخون ترین دانش اموز ... رااااحت رفت رشته حسابداری 

چند وقت دیکه هم استخدام رسمی بانک میشه

علاقه و... یا اینکه فلان رشته کنکورش راحته همش الکیه 

ادم باید باهوشن تلاش کنه ... زرنگ باشه 

معو

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792