دروغگویی مدیر استارتر عضویت: 1403/03/10 تعداد پست: 3837 عنوان بدون شرح 80 بازدید | 0 پست وقتی دلم پره یا مشکلی دارم یا غمگینم کلا زبونم لال میشه میریزم توی خودم و با کسی در میون نمیذارمنمیخوام با گفتن درد رنج گرفتاریم به بقیه حس بد انتقال بدمنمیدونم خوبه یا بد!فقط میگم غمم واسه خودم خوشیم واسه بقیه... سعید🦋خوشت میاد بیخودی گیر میدی!!!!!!همه میدونن این کاربری مال من نیست و اینکه پسرم پس کمتر چرت بگو لطفا😤 1404/07/24 | 12:31 7 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب