2789
عنوان

ازدواج

411 بازدید | 43 پست

سلام به نظرتون ازدواج کردن در سن حدود نوزده بیست سالگی توی این دوره زمونه کار خوبیه؟ 

ازدواجی که بر پایه شناخت طولانی و مشاوره رفتن های زیاد و تحقیقات گسترده باشه

اگر معتقدید این سن زوده میشه دلیلش رو هم بگید اینکه چرا زوده و کی مناسبه؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بستگی ب شخص داره 

اما خودم ب شخصه که ۱۸ ازدواج کردم ب دخترم میگم برو دانشگاه سر کار با جامعه تعامل کن از خودت شناخت پیدا کن بعد بگرد دنبال نیمه گم شده 

فعلا امضا ندارم
چجوری اینو بفهمم از نظر شما؟

از نظر من آدما سه تا سن دارن

سن شناسنامه ای

سن ظاهری

سن عقلی

حرف مت راجب سن عقلیه هسته

شما بلید حرفای دو طرف رو سبک سنگین کنی ببینی حرفاش جوری هست که بالغانه هسته یا هنوز بچس


❌️❌️یادمه آخرین نفری که منو لایک کرد خدا کاری کرد که ۱۴ تا پسر سیبیل کلفت به دنیا بیاره❌️❌️نگی نگفتی دکمه لایک من جادو شده👽👻

بستگی ب شخص داره اما خودم ب شخصه که ۱۸ ازدواج کردم ب دخترم میگم برو دانشگاه سر کار با جامعه تعامل کن ...

الان فکر کنید منم جای دخترتون من دانشگاهم شهر دیگه است سر کار هم پاره وقت میرم ایران رو هم فقط دو تا شهرش رو نگشتم الان احساس میکنم نیاز دارم ازدواج کنم از لحاظ عاطفی و... خب پیشنهاد شما به من تو این سن چیه؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز