2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکم زمان میبره ولی اساسی جواب میده 

من هیچ وقت هیچ چیزی رو تو زمان خودش تجربه نکردم ..همیشه خدااا حسرت چیزای ک ارزوشو داشتم بدلم گذاشت .....الان دیگ هیچی برام مهم نیس هر اتفاقی ک بیفته .....تمام تلاشمو میکنم اونای ک دور اطراف من هستن ب چیزای ک میخوان برسن ..تمام خودمو وقف میکنم تا دلی شده ی ساعت شاد بشه .چون همیشه لبخندم رو لبم خش شده 💔😥برام دعا کنید هرکی ک امضامو میخونه فقط محتاج کسی نشم 😭

اخه وقتی کسی که بهش ظلم شده شکسته و داغون شده ،چه فایده داره ده سال بعد خدا جواب ظالمو بده

خودمم نمیدونم و مث تو شدیدا برام سواله. حداقل بهتر اینه که بی جواب بذارتش

تنها تلاشم روی خودمو و هدفامه 💫🦋

یکم زمان میبره ولی اساسی جواب میده

اون بنده خدایی که بهش ظلم شده چطور آروم بگیره،اصن چه سودی داره برام پنج شبش سال دیگه چه بلایی سرش بیاد من الان داغون شدم

این دنیا هم نشه، قطعا در اخرت حسابکتاب هس

این دنیا تسویه میکنه ...

من هیچ وقت هیچ چیزی رو تو زمان خودش تجربه نکردم ..همیشه خدااا حسرت چیزای ک ارزوشو داشتم بدلم گذاشت .....الان دیگ هیچی برام مهم نیس هر اتفاقی ک بیفته .....تمام تلاشمو میکنم اونای ک دور اطراف من هستن ب چیزای ک میخوان برسن ..تمام خودمو وقف میکنم تا دلی شده ی ساعت شاد بشه .چون همیشه لبخندم رو لبم خش شده 💔😥برام دعا کنید هرکی ک امضامو میخونه فقط محتاج کسی نشم 😭

اون بنده خدایی که بهش ظلم شده چطور آروم بگیره،اصن چه سودی داره برام پنج شبش سال دیگه چه بلایی سرش بی ...

ما صبر نداریم خدااا صبوره ..چ میشه کرد خواهر 😔😔😔از خدا بخواه یجوری خوشبختت کنه طرف از کرده خودش پشیمون بشه 

من هیچ وقت هیچ چیزی رو تو زمان خودش تجربه نکردم ..همیشه خدااا حسرت چیزای ک ارزوشو داشتم بدلم گذاشت .....الان دیگ هیچی برام مهم نیس هر اتفاقی ک بیفته .....تمام تلاشمو میکنم اونای ک دور اطراف من هستن ب چیزای ک میخوان برسن ..تمام خودمو وقف میکنم تا دلی شده ی ساعت شاد بشه .چون همیشه لبخندم رو لبم خش شده 💔😥برام دعا کنید هرکی ک امضامو میخونه فقط محتاج کسی نشم 😭

ما صبر نداریم خدااا صبوره ..چ میشه کرد خواهر 😔😔😔از خدا بخواه یجوری خوشبختت کنه طرف از کرده خودش پ ...

چقدر دیگه صبر کنم نزدیک یه سال شده تا میام به خودم برسم و امیدواری بدم دوباره حرفای جدید و بی آبرویی جدید میشنوم ،یه حوری خوردم کردن دیگه نمیتونم از جام بلند شم

چقدر دیگه صبر کنم نزدیک یه سال شده تا میام به خودم برسم و امیدواری بدم دوباره حرفای جدید و بی آبرویی ...

الهی دورت بگردم ...😔😔..ی چی بگم ..مامانم همیشه ب زن عموهام میگف دخترات ترشیده و فلان از این حرفا خیلی بهشون میگف ..همه اونا ازدواج کردن .الان ازدواج من جور نمیشه میدونم ک کارمای اون حرف مامانمه ک من پس میدم ...بعد ۲۰ سال 😔

من هیچ وقت هیچ چیزی رو تو زمان خودش تجربه نکردم ..همیشه خدااا حسرت چیزای ک ارزوشو داشتم بدلم گذاشت .....الان دیگ هیچی برام مهم نیس هر اتفاقی ک بیفته .....تمام تلاشمو میکنم اونای ک دور اطراف من هستن ب چیزای ک میخوان برسن ..تمام خودمو وقف میکنم تا دلی شده ی ساعت شاد بشه .چون همیشه لبخندم رو لبم خش شده 💔😥برام دعا کنید هرکی ک امضامو میخونه فقط محتاج کسی نشم 😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز