missmoji مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 883 عنوان مدرسه دخترم 196 بازدید | 9 پست بچها مدرسه دخترم جشنواره غذای سالم برای شنبه تدارک دیدن ک ی نوع غذا با تزیینات ببرن میشه پیشنهاد بدین چی درست کنم 1404/07/22 | 22:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fandogh_jame عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 12037 من نون کوچولو شکلای مختلف بریدم بینشون پنیر گذاشتم، در کنارش گردوانار دون کردم و سیب دادم بردمیتونی تخم مرغ آبپز هم تزئین کنی با نون و گوجه بذاری چرا همش منفی های زندگیتو میبینی؟ میدونی خودت و ذهنت باعث پرورششون میشی؟ از این ببعد بگرد دنباله مثبتها و بخاطرش خدارو شکر کن، اونوقت منتظر اتفاقای خوب باش💜
جانگوک عضویت: 1401/03/26 تعداد پست: 4796 برای پسرم منم فرداست کباب درس کردم باگوجه وپیازوریحون تزئینش کردم
missmoji مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 883 بچها اگه نمونه غذا و تزیین دارین برام بفرستین ممنون
طلوع39 عضویت: 1401/10/29 تعداد پست: 4326 اگه صبحونه هست میتونی نون لواش رو پهن کنی روش پنیر خامهای سبزی خوردن رو خورد کنی با گردو بریزی نون رو رول کنی وبعدمثل رولت برش بزنی اکه نهارهم هست که انواع پلو مخلوطی کتلتو..
missmoji مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 883 اگه صبحونه هست میتونی نون لواش رو پهن کنی روش پنیر خامهای سبزی خوردن رو خورد کنی با گردو بریزی نون ... فککنم منظورشون غذاس چون نوشتن جشنواره غذا لقمه صبحانه نمیشه🤔
missmoji مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 883 بچها ی کاربرهمیشه تاپیک غذا میذاره کاربریشو فراموش کزدم اگه کسی میدونه لطفا برام تگ میکنه برم تو تاپیکش ایده بگیرم