2777
2789

رفت به درک ولی همچنان با کاربری های فیک تو سایت میچرخه

با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ❤🤍💚 فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/مدافعین کودک همسری وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فاتحش خونده شد

تعلیق؟😂

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

چرا ندارع 

چرا با این تاپیک ها باز اسمش رو میارید سر زبون ها

خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزه‌گان»شادمان شوند.                                               وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان!                من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم                                      💔همین قدر تلخ💔.                              
تعلیق دائم😂

اوخی😂😂😂

 هم فرشته اولا بولرم و هم شیطان،  بستگیسی وار من ایشیخ لیخ اولاسان یا گئجلیخ:)              کنکوری ۱۴۰۷ 😍عاشق رشته تجربیم 😊ولی الان شکست بدی خوردم از تجربی🤧میام سایت به دوستام سر میزنم این تنها تفریح من در این روزاست 🙇🏻‍♀اخلاق و رفتارم تو سایت با واقعیتم خیلی فرق داره و در واقعیت خیلی آرومم و کم حرف🤷🏻‍♀ هر وقت خسته شم و ناراحت فقط گوش کردن آهنگ آرومم میکنه🥺یه دختر ترکم و به ترک بودنم افتخار میکنم.😍طرفدار تیم تراکتور هستم طرفدار تیم تراکتور بودن دلیه مهم نیست ببازیم یا ببریم چون که تراکتور همیشه برای ما قهرمانه💓‌.‌.اِصالَتَم اِفتخارمه' 𝑻𝑶𝑹𝑲❤️‍🔥🤟🏻🐺

نیست ولی درواقع هست🤪🤪

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
عکس ناهار شام هنرش بود؟😑مردم مگه سنگ درست میکنن تازه هرروز مینوشت خرشت هرچی میگفتن خورشت روز بعد دو ...

داستان مادر زن چیه ؟ مگه چی میگفته

روزی صد بار به مو میرسه. پاره هم میشه. من هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم. هی گره میزنم.

داستان مادر زن چیه ؟ مگه چی میگفته

والا گوجه بادمجون میپخت عکس میداد مثلا مرغ و برنج میپخت عکس میداد هرچی درست میکرد تاپیک غذا میذاشت میگفت ۱۰تا یا نمیدونم چندتابچه داره بعد اواخر کاربرا فک کنم باهاش بحثشون شد و و فحاشی های بدی شد تعلیق شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز