2777
2789
عنوان

کاش مجرد بود

214 بازدید | 11 پست

خسته شدم من سرکار هم میرم  ۳۸ سالمه تمیدونم چمه مجردم  یه اقایی بود تو یه شرکتی مبرفتم یکسال تمام بهم توجع میکرد فقط با نگاهش میخواستم سلامش کنم یه حس درونی بود نمیزاشت   میشناختنش تو شرکت فقط هر روز مبدیمش همین تو اینستا اسمشو سرچ کردم دیدم تو فالوراش خودش وزنش یه پیج دارن به بچه کوچکیک هم ذداشت خدارو شکر کردم هیچ ارتباطی باهاش نگرفتم ولی با خودم میگفتم کاش همین اقا مجرد بود هرچند ادم سرزبون داری بپد هیچ وقت تنها نمبموند  

خداا بزرگه ..انشالله یکی بهتر از این نصیبت میشه ..اگ حوصله شو داری چله سوره تکویر بردار .معجزه میکنه 

من هیچ وقت هیچ چیزی رو تو زمان خودش تجربه نکردم ..همیشه خدااا حسرت چیزای ک ارزوشو داشتم بدلم گذاشت .....الان دیگ هیچی برام مهم نیس هر اتفاقی ک بیفته .....تمام تلاشمو میکنم اونای ک دور اطراف من هستن ب چیزای ک میخوان برسن ..تمام خودمو وقف میکنم تا دلی شده ی ساعت شاد بشه .چون همیشه لبخندم رو لبم خش شده 💔😥برام دعا کنید هرکی ک امضامو میخونه فقط محتاج کسی نشم 😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام. إن شاءالله طاعات قبول. الان به کجا رسیدین ، چه میکنید؟ قبلا با اکانت دیگه جویا بودم

سلام الان هیچ هیچ فکر کنم نیمه گمشده ای وجود نداره برای من 

یه اقا بود این متاهله ووللش 

یه اقا لود قبلا دوسش داشتم الان عم مجردع ولی هیچ وقت بهش نگغتم ونمیگم دیروز تو یه فیلمب کع از شرکتشون بود دچقدر دلم خواسستش ولی نشد که نشد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز