من 5 سال پیش برای دوستام یه کاری انجام دادم که هزینه اش میشد 200 تومن یکی 120 یکی 80 . این دو تا دوست محترم به روی مبارکشون نیوردن منم 4 سال پیش به یکیشون پیام دادم که آره قابل نداره اما حساب کتاب کن باهام . خلاصه اصلا جواب نداد و تو افق محو شد ! تازه اخبار زندگی منم از این ور اونور در می آورد و پخش می کرد مثل این که بچه دار شدم . حالا دیروز پیام داده ببخشید من تازه فهمیدم بچه دار شدی مبارکه . ميخواستم بگم ما یادمان نمیومد باید پولی به تو بدیم ولی اگه یه درصدم تو درست بگی نمیخوام پام گیر باشه اون دنیا . حالا شماره حساب بده پول بدم . شما باشید چه رفتاری میکنید؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اون موقع من یه دانشجو بودم آرزو جون شاید 120 تومن کل ماهانه من بود و الان خدا رو شکر سر کار میرم و ميتونه درآمد یه نصف روز باشه برام چه بسا کمتر . حلالش کنم ؟