2789
عنوان

بیبی چک

44 بازدید | 4 پست

بچه ها من ۲۱ام باید پریود میشدم ولی از جمعه شب لکه بینی قهوه ای تیره دارم هر دقیقه دستمال میکشم دستمال قهوه ای میشه الان بیبی چک گرفتم سه تا بنظرتون الان بزنم مشخص میشه حاملم یا نه؟(اینم بگم هفته پیش هشت تا ال دی خورذم ممکنه بخاطر ال دی لکه بینی داشته باشم اخه تو عمرم اصلاااااا لکه بینی نداشتم

بخاطر ال دی هست

بیبی چکو کی بزنم عزیزم؟.خیلی نگرانم لک حاملگی باشه اخه اولین بار بود لک میشدم خیلی میترسم روز اول یکم علاعم پریودی شکم درد داشتم بعدش کلا علاعم رفت ولی لکه هر دقیقه میاد ولی لکه سیاه قهوه ای

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیبی چکو کی بزنم عزیزم؟.خیلی نگرانم لک حاملگی باشه اخه اولین بار بود لک میشدم خیلی میترسم روز اول یک ...

فردا صبح ناشتا بزن جواب قطعی معلوم میشه

ولی منم ال دی مصرف میکردم لکه بینی میشدم همینجوری رنگ قهوه ای 

لطفا يه صلوات برام بفرستين مشكلم حل بشه 💔
فردا صبح ناشتا بزن جواب قطعی معلوم میشهولی منم ال دی مصرف میکردم لکه بینی میشدم همینجوری رنگ قهوه ای

من این ماه فقط هشت تا ال دی خورذم اونم بعد رابطه چهار تا بعد۱۲ساعت هم چهار تا 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز