mmmary66 مدیر استارتر عضویت: 1404/05/27 تعداد پست: 2143 عنوان بچه دوم 142 بازدید | 8 پست خانم ها اگه همسرو بچه تون موافق باشن شما حاضرید تو ۳۶ سالگی برای بچه دوم اقدام کنید نمی گگید دیره و ممکنه بچه زود یتیم بشه 1404/07/20 | 03:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تاااارا عضویت: 1400/11/09 تعداد پست: 11893 اگه با بچه اولت فاصله شون زیاد نشهبه نظرممشکلی نداره خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️
mmmary66 مدیر استارتر عضویت: 1404/05/27 تعداد پست: 2143 یعنی آوردنش بهتر از نیاوردنشه .حدود ۵ سال .اخه اگه ۸۰ بسم بچه تقریبا ۴۳ سالشه و ممکنه زود بی پدر و مادر بشه
talisman عضویت: 1400/10/26 تعداد پست: 3607 یعنی آوردنش بهتر از نیاوردنشه .حدود ۵ سال .اخه اگه ۸۰ بسم بچه تقریبا ۴۳ سالشه و ممکنه زود بی پدر و م ... ۵ سال فاصله که عالیه دریغ است ایران که ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود
talisman عضویت: 1400/10/26 تعداد پست: 3607 یعنی آوردنش بهتر از نیاوردنشه .حدود ۵ سال .اخه اگه ۸۰ بسم بچه تقریبا ۴۳ سالشه و ممکنه زود بی پدر و م ... بابا تا اون موقع امام زمان ظهور میکنه همه تا چندصد سال عمر میکنن انشاءلله بعد هم عمر دست خداست اصلا معلوم نیست این چیزهایکی ۲۰ سالگی بچه میاره ۲۱ فوت میکنه . یوی هم تا صد سالگی عمر میکنه. کی زمان مرگمون رو میدونه؟ دریغ است ایران که ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود
mmmary66 مدیر استارتر عضویت: 1404/05/27 تعداد پست: 2143 ان شا الله که زندگی مون امام زمان پسند باشه .نمی دونم همش می گم نکنه بچه زود بی مادر بشه الان من با این سن تصور اینکه بی پدر و مادر بشم برام سخته
mmmary66 مدیر استارتر عضویت: 1404/05/27 تعداد پست: 2143 مثلا اگه تا ۸۰ عمر کنیم تقریبا ۴۴ سالشه برای یه دختر سن کمیه برای بی مادر شدن