2777
2789
عنوان

گریم میاد

127 بازدید | 17 پست

قبول نشدم 

خیلی ذوق داشتم مطمئن بودم قبول میشم ولی نشد 

چطوری پول شهریه بدم من 

خدایا... 

خیلی حالم بده

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

شهریه چی

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شهریه چی

دانشگاه ازاد

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

عزیزمم اشکالی نداره چیزی از ارزشات کم نمیکنه انشالله سال دیگه( ببین اولین پیامم تو اینجا برای تو میا ...

مرسی عزیز دلم

میرم ازاد

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

چه رشته ای میخوای بری؟ ازاد؟

اره حساب

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

منم مطمعن بودم صد درصد قبول میشم 💔😭😭ولی نشدم حام تو سرم بشه

ررتبت چند بود؟

تهرانی؟

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

ررتبت چند بود؟تهرانی؟

نه تهران نیستم 17 هزار بودم پارسال شهر مون 22 هزار قبول شدن مدیریت صنعتی و دولتی دانشگاه سراسری ولی امسال من بدبخت با 17 هزار نیاورم خاک تو سرم بشه لعنت به من 

این جلو جلو ذوق کنی کنسله هم نامردیه من دوست دارم جلو جلو ذوق کنم شبا راجبش فکر کنم و توروخدا کنسل نشه 🥺

نه تهران نیستم 17 هزار بودم پارسال شهر مون 22 هزار قبول شدن مدیریت صنعتی و دولتی دانشگاه سراسری ولی ...

من ۹ هزار بودم

دلم‌میسوزد‌وکاری‌ز‌دستم‌بر‌نمی‌آید.شبیه عکس پروفایلمم...   خدایا تروخدا باشه؟!...🥲                                                                           دعا کن آدم شم و بهت برگردم غلط کردم بی غمت   اگه سر کردم ، هر عشقی غیر عشق تورو اقا جون غلط کردم اصن اگه باور کردم....تورو جون رقیه زود منو پاکم کن نشد شرِ منو از سر دنیا کم کن.... یاثارالله مددی حسین اباعبدالله💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز