2777
2789
عنوان

کادو نگرفتم 💔💔

149 بازدید | 19 پست

امروز روز دختره با اینکه بیشتر از ۲ ماهه با همیم و اونقدی هم فاصله نداریم حتی ی تبریک ساده هم نگفت

وضعش خیلی خوبه خییلییییی ولی ب عنوان ی دختر دوس دارم برام ارزش قائل بشه و شده ی گل بگیره...

ولی هیچی ب هیچی...

ی تعارف خشک و خالی هم نکرد منم دخترم منم احساس دارم...

چکار کنم 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ول کن، روز پسرم داریم دیگه 

با افتخار تمااام ترک و آذری ام😌 عاشق وطنم؛ ایران🇮🇷🫀اندکی مغرور...! درونگرا و ساکتم ولی زبونِ درازی دارم🤧آرزوهامو سعی میکنم به هیچ بنی و بشری نگم. چون اطرافم خبرچین و حسود زیاد دارم (ولی باز درز میکنه) 😩 در اکثر مواقع زندگیم تنها خودم بودم و خدام🥺 یادگرفتم که قوی و مستقل باشم...:) 

هیچی بهشون تذکر بدید که ایام ها براتون مهم اگر تجدید رفتار نکرد اونوقت بیشتر فکر کنید

تنهایی؛آدم پوچ می‌گیره، آدم غنی تحویل می‌ده.آدم ضعیف می‌گیره، آدم قوی تحویل می‌ده.ذهن بسته می‌گیره، ذهن باز تحویل می‌ده.آدم سطح می‌گیره، آدم خبره تحویل می‌ده.آدم‌ گم شده می‌گیره، آدم مصمم تحویل می‌ده.تنهایی، یه نوع دستگاه اپدیته. دستگاه آدم سازیه.آدم توی تنهایی راهشو پیدا می‌کنه و ساخته می‌شه.مهم نیست چند سالته، خوبه که تنهاییتو دوست داشته باشی.و اگه از تنهایی فراری هستی یا می‌ترسی. بدون به شدت قراره آسیب ببینی.-دیاکو.

چقد منی تو:)💔

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

خیلی بده

باز شما خوبه غرورتون حفظ کردین ولی من عین بچه ها بهشم گفتم روز دختره..یعنی لاعقل ی تبریک درست درمون بگو ولی فقط غرورم له شد😔

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی. خسته نشدی؟؟والا من خسته شدم زرتی هی بلاک هی انبلاک بلاک انبلاک خسته شو حاجی (تا ۱۲پیام ندی دیگه چشمم نمیبینتت)

باز شما خوبه غرورتون حفظ کردین ولی من عین بچه ها بهشم گفتم روز دختره..یعنی لاعقل ی تبریک درست درمون ...

ممتاسفم منم چند تا شات فرستادم ک کلی تگ شدم حالا مونده کادوی تو

هنوز آن نشده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز