2777
2789
عنوان

بارداری

132 بازدید | 11 پست

سلام 

دوستان من میخوام اقدام کنم برای بارداری 

ولی یه جوریم 

من و شوهرم دوست دختر پسر بودیم رابطه مون عاشقانه بود 

همه میگن با اومدن بچه دیگه این عشق و عاشقی تموم میشه 

همه زندگیتون میشه بچه و یه زندگی عادی 

میخواستم از کسانی که مشابه من بودن راهنمایی بخوام 


والا منم ی جوریم الان حامله شدم انگار فقط ب دونفره بودن عادت داشتیم خیلی سخته 4سال نیاوردم نگران همین قضیه بودم 😢😢😢😢چند وقته عروسی کردی

خداجونم کمکم کن نی نی مو سالم بغل کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا منم ی جوریم الان حامله شدم انگار فقط ب دونفره بودن عادت داشتیم خیلی سخته 4سال نیاوردم نگران همی ...

من ۳ سال عروسی کردم 

نکنه منم اینجوری شم ؟؟؟ 

الان شوهرت خوبه 

؟ رفتارش تغییر نکرده؟؟

من ۳ سال عروسی کردم  نکنه منم اینجوری شم ؟؟؟  الان شوهرت خوبه  ؟ رفتارش تغییر نکرد ...

والا تازه دیروز برگه آزمایشو گرفتم هنوز تغییر نکرده

خداجونم کمکم کن نی نی مو سالم بغل کنم

ولی دیگه افتادم تو مسیرش دلشوره عجیبی دارم ی موقع خوشحالم ی موقع پشیمون از بچه آوردن خودت بشین فکراتا بکن قشنگ هرچی ته دلت بود انجام بده

خداجونم کمکم کن نی نی مو سالم بغل کنم
ولی دیگه افتادم تو مسیرش دلشوره عجیبی دارم ی موقع خوشحالم ی موقع پشیمون از بچه آوردن خودت بشین فکرات ...

انشالله که بازم طبق روال قبل ادامه میدین

اخه تا کی ۲ نفره بمونیم ؟  الان ۲۵ سالمه 

روانشناس ها میگن ۴ سال اول زندگی نباید بچه بیاد

تا اول زن و شوهر بتونن خودشون رو در زندگی مشترک تثبیت کنن

بعد شخص سوم بیاد

گر خداوند من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.....

من و شوهرم دوست دختر دوست پسر بودیم نه ماه عقد بودیم عروسی گرفتیم بهش گفتم بچه بیاد یا نه گفت هر طور دوست داری سه ماه از عروسیمون نگذشته بود که باردار شدم سر پسرم اون موقع مستاجر بودیم هفت ماهه باردار بودم که زمین خریدیم و سند زد به نامم یعنی عشقش و محبتش نسبت به قبل بیشتر شد سر این یکی هم بعد از سونوی ان تی همین که فهمید دختره انگار دنیا رو بهش دادن 

عزیزم با اومدن بچه عشقتون صد برابر میشه و انشاالله که همیشه عاشق هم بمونید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش