2777
2789
عنوان

دختر دزد

216 بازدید | 21 پست

سلام بچه ها حالم خیلی بده ،چند وقت پیش دنبال یک طراح سایت بودم ،یک دختر بهم معرفی شد .

۲۳۷۵۰ تومن پولمو خورد و الکی میگفت سه چهار روز دیگه کارتون آماده ست،۴۸ساعت دیگه میفرستم براتون،آخر هفته ارسال میکنم .تازه سه روزه متوجه شدم اصلا قصد نداره کاری بهم بده.

پولمم پس نمیده،ده روزه نه پیام نه تلفن نه واتساپ و....جواب نمیده.

بهم گفته بود با مجموعه طراحی سایت ایسا نزدیک متروی تئاتر شهر،خیابان برادران مظفر شمالی،کوچه بخشنده همکاری میکنم .حضوری رفتم اونجا هیچکسی نمیشناختش..

بهم گفته دانشجوی دانشگاه تهرانم،منتظرم فردا صبح بشه پاشم برم دانشگاه تهران دنبالش بگردم و پیش رئیس دانشگاه برم ...

برام دعا کنید بچه ها،حداقل دو ماه وقتم هدر رفت و پولمو خورد .

ای بابا 

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چقدر دقیقا؟ ۲۳ میلیون؟!

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

دانشگاه تهران فکر کردی کوچیکه دنبالش بگردی؟! می دوتی چقدر دانشکده و ساختمون داره؟ احتمالا اونم دروغ گفته

تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40
 دیوانه و دلبسته ای اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش/یک لحظه نخور حسرت آنرا که نداری/راضی به همین چند قلم مال خودت باش/دنبال کسی باش که دنبال تو باشد/اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش/پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت/محنت نکش از غیر و پروبال خودت باش/صد سال اگر زنده بمانی، گذرانی/پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش

خدا کمکت کنه ولی فکر نکنم کسی که به دروغ گفته با فلان جا همکاری دارم دانشگاهش رو راست گفته باشه امیدوارم بتونی پولتو رو پس بگیری

کاش با آب اشک چشممون آتیشت رو خاموش کنیم که ما بچه هات هرچقدر هیچی نداریم اندازه یه خلیج گریه داریم ما که سوختیم و نساختیم به امیده روزی که همه باهم بسازیم :(

خدا کنه اینجوری باشه

خواهر منم از یه انلاین شاپ کلاه؟بردار خرید کرده بود رفت شکایت کرد با همون فیش پرداختش و پیاماشون توی دایرکت اینستاگرام کل پولش به اصافه هزینه های شکایت و از یارو پس گرفتن . پلیس فتا خیلی خوب پیگیری میکنه . بلاخره پول و به حسابی زدی که صاحبش مشخصه 

❤خدایا مراقب بچه هام باش تا همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشن😍

از چهارشنبه که فهمیدم ،دارم دیونه میشم ،منم بنظرم راست نگفته باشه،

اره بیخودی خودتو توی دانشگاه اسیر نکن اونم دروغه . مستقیم صبح برو پلیس فتا 

❤خدایا مراقب بچه هام باش تا همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشن😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز