2777
2789
عنوان

سال دهم

50 بازدید | 7 پست

سلام من امسال دهم ریاضیم 

تا اینجا که درسام تقریبا خوب و معمولی پیش رفته یه آزمون فیزیک داشتیم که به خاطر بی دقتی خیلی زیادم نمرم کم شد و بقیه هم فعلا معمولی خیلی دوست دارم از تجربه های سال دهمتون استفاده کنم و اینکه چه کار هایی لازمه انجام بدم برای عالی شدن و اینکه مدرسه نمونه دولتی درس میخونم

من نظام قدیم سالی واحدی آن که دوم دبیرستان داشتیم

باید تمرین کرد 

سوال تشریحی زیاد حل کرد وقت گذاشت

تمرینهای کتاب رو اول مسلط شد بعد رفت سراغ کتابهای جانبی مثل کلاغ سفید گاج و اگر فکر کنکور هم هست قلمچی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه نهایی داری حتما از الان خوب بخون که امسال کارشو تموم کنی

در کل دهم لازم نیست خیلی به خودت فشار بیاری

در حدی کار کن به دوازدهم رسیدی صفر نباشی 

اگه وقت داشتی تست هم بزن

درباره کنکور سوالی دارید ازم بپرسید💕

اگه نهایی داری حتما از الان خوب بخون که امسال کارشو تموم کنیدر کل دهم لازم نیست خیلی به خودت فشار بی ...

میشه یکم بیشتر‌توضیح بدین چیکار باید کنم دقیقا واقعا هیچ اطلاعاتی ندارم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دل شکستن

rozeee_ee | 24 ثانیه پیش

قرص زینک

1390fatemeh | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز