بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
اخه اخرین بار انگار هفت قلو زایدم کاش میزاییدم راحت تر بود
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من یک هفته اینطوری بودم هرچی قرص خوردم عمل نکرد روز اخر صبح پاشدم اب ولرم چند لیوان خورد الو هم تو اب گذاشته بودم هم خودشو خوردم هم ابشو یواش یواش بعدشم رفتم یک ساعت پیاده روی درست شدم
بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم
من همیشه یبسم ولی وقتایی که آب زیاد میخورم وغذامو خوب میجوئم حالم خوبه ولی متاسفانه اکثر اوقات رعایت نمیکنم وتندتند میخورم وآبم کم میخورم واسه همین همیشه یبسم