اتفاوت ما در بهترین دوره زمانی هستیم
دنیا جنگ و بیماری و غارت بسیار کم شده
شما وقتی تاریخ میخونی فقط جنگ و غارت و قحطی و بیماری های واگیر میبینی
الان به مدد علم بسیاری از مشکلات رفع شده
شما تازه داری دنیا رو درک میکنی و وارد دنیای بزرگسالی میشی، توی ذهنت یه مدینه ی فاضله بوده
با پذیرش واقعیت ادم اصلا شوک نمیشه
ربطی به زمان هم نداره ، در ءذشته بسیار مشکلات بیشتر بوده
دنیا و بشر با هم دارن به تکامل میرسن و هنوز راه زیادی مونده
جامعه ایران یه مشکل بزرگ فرهنگی داره که نقاب زیاد میزنن الان داره کمتر میشه