2777
2789
عنوان

من ادمی بودم 💔

78 بازدید | 5 پست

که بقیه رو همیشه خندوندم از ته دل ولی هیچوقت برای کسی مهم نبوده حالم چطوره مهم نبوده که این خنده ها یه نقابه یا اصلا حقیقت این پشت نقاب چیه 

همیشه برام سوال بود واقعا چرا همیشه اون مهر خاکستری منم اون مهره ساده بازیا منم که همیشه 

خر فرض میشم همیشه دست کم گرفته میشم و 

بازیچه میشم تو دنیای که اعذاب وجدان دیگه نمونده 

من همیشه اعذاب وجدان کارامو دارم نه فقط اشتباه حتی کارای درستمو چرا وقتی آدما به حرفای که میزنن فکر نمیکنن من همیشه تو این فکرم وای اگه ناراحت شده باشن اگه به دل گرفته باشن همش فکر میکنم من چیکار کردم هی مرور میکنم مثل معلمی که دفترچه رو زیرورو میکنه به دنبال یه غلط ریز من آدم این جامعه بی خیال 

نیستم بخدا من متولد دهه ۸۹ هستیم بخدا من کم کمش برای ۵۰ سال پیشم این همه سادگی و خاکی بودن 

بدرد این دنیای گرگ امروز نمیخوره ❤️‍🩹

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

دنیا همیشه اینطوری بوده، سختیش اینکه راه درست رو بریحافظ میگهاز کران تا به کران، لشکر ظُلم است ولیاز ...

باور کن حافظ و سعدی 

و حتی آدم های قدیم و حالا خود ما توی ۱۰ سال پیش 

توقع انقدر تغییر ناگهانی دنیا رو نداشتیم واقعا شعر و غزل ها زیبا هستن اما تا جایی که دنیا بهشون نزدیک باشه 

دنیا خیلی وقته تغییر کرده متاسفانه بار کج به منزل میرسه 

لذت هم اونی میبره که پول داره 

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باور کن حافظ و سعدی و حتی آدم های قدیم و حالا خود ما توی ۱۰ سال پیش توقع انقدر تغییر ناگهانی دنیا رو ...

اتفاوت ما در بهترین دوره زمانی هستیم

دنیا جنگ و بیماری و غارت بسیار کم شده

شما وقتی تاریخ میخونی فقط جنگ و غارت و قحطی و بیماری های واگیر میبینی

الان به مدد علم بسیاری از مشکلات رفع شده

شما تازه داری دنیا رو درک میکنی و وارد دنیای بزرگسالی میشی، توی ذهنت یه مدینه ی فاضله بوده

با پذیرش واقعیت ادم اصلا شوک نمیشه

ربطی به زمان هم نداره ، در ءذشته بسیار مشکلات بیشتر بوده

دنیا و بشر با هم دارن به تکامل میرسن و هنوز راه زیادی مونده

جامعه ایران یه مشکل بزرگ فرهنگی داره که نقاب زیاد میزنن الان داره کمتر میشه

اتفاوت ما در بهترین دوره زمانی هستیمدنیا جنگ و بیماری و غارت بسیار کم شدهشما وقتی تاریخ میخونی فقط ج ...

امیدوارم همچی درست بشه به امید خدا

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز