2777
2789

اومد لایکم کن لطفا 

قاتلی در پی کشتن من است گاهی او را در آینه میبینم..خوشگلا میشه با دلای پاکتون هرکی امضامو میبینه ی صلوات مهمونم کنه یا برام دعا کنه بهار امسال به حاجتم برسم🥲❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیاد کسی میشه حس خودتو راجب به سوالام بگی

حسم بعضی وقتا دست در میاد

خوشش اومده اما فکر نمیکنم مجرد باشه

قاتلی در پی کشتن من است گاهی او را در آینه میبینم..خوشگلا میشه با دلای پاکتون هرکی امضامو میبینه ی صلوات مهمونم کنه یا برام دعا کنه بهار امسال به حاجتم برسم🥲❤️

نمیاد کسی میشه حس خودتو راجب به سوالام بگی

حسم بعضی وقتا دست در میاد

خوشش اومده اما فکر نمیکنم مجرد باشه

قاتلی در پی کشتن من است گاهی او را در آینه میبینم..خوشگلا میشه با دلای پاکتون هرکی امضامو میبینه ی صلوات مهمونم کنه یا برام دعا کنه بهار امسال به حاجتم برسم🥲❤️

حسم بعضی وقتا دست در میادخوشش اومده اما فکر نمیکنم مجرد باشه

واایییی نههه 

خداکنه مجرد باشه

پرسیدم جهنم کجاست؟گفت قلبی را پیدا کن که نمیتواند کسی را دوست داشته باشد.

اره اونم از تو خوشش میاد فقط جواب اسی رو میدم اگه میخوای حس ششمم رو بدونی بیا پیوی با شیرینی

نمیتونم بهت پیام بدم چرا 

بنظرت مجرده

پرسیدم جهنم کجاست؟گفت قلبی را پیدا کن که نمیتواند کسی را دوست داشته باشد.

منم میشه بگی چیا ازم حس میکنی چه ظاهری چه باطنی؟ چیزی که توی ذهنمه کی انفاق میفته حدودا؟

نطر شما در باره سوالم چیه

پرسیدم جهنم کجاست؟گفت قلبی را پیدا کن که نمیتواند کسی را دوست داشته باشد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز