2777
2789

کاش ببینم ای کاش .

منی که بدون هیچ گناهی این همه دارم تو زندگی اذیت میشم دیگه وای به حال اونایی که دل شکوندن .

به خدا هر چی برمیگردم عقب نگاه میکنم میبینم همه دل منو شکوندن و من حتی دل یه نفرم نشکوندم پس چرا انقدر تو زندگیم نابودم 

هی خانمی : تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی چون تو از جنس خدایی و خدا سرشار از انرژی مثبت . 🫂💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند سال قبل خواهرشوهرم مادرشو انداخت به جونم 

چند روز پیش خواهرشوهرم زنگ زد گفت مادرم باهام دعوا کرده انقد گریه کرد میگفت آقم کرده کلی فوش به خودمو شوهرم داده 

 ته دلم گفتم یادته باهام چیکارکردی نوش جونت بیشتر از اینا حقته  جیگرم حال اومد 

من تقریبا اگه به یکی به بدی کنم همون روز میبینم به بدترین شکل😁

یه نفرو مسخره کردم خدا چنان گذاشت تو ماسک که دیگه گوه بخورم یعنی گوه بخورم کسی مسخره کنم حقم بود البته

عاشق سیاست و⚖️ عدالت

سر قطع رابطه با یکی از دوستام ناخواسته باعث شدم پای خانوادش ابروی خودش تو جمع بقیه و ذهنیت بقیه نسبت به دوستم خراب شه هرچند منم کم سختی تحمل نکردم ولی بعدش گذشت و گذشت تا اینکه الان خودم تو شرایطی هستم که یه شخص دیگه دقیقا ابروی منو جلو خانوادم برد و ذهنیت خانوادم به کل نسبت به من عوض شد هرچند کارش از رو نامردی بود ولی خب شاید کارما باشه

مامانم میگ من دیدم مامانم ی بچه ب دنیا اورده ک کمرش کبود بوده مشکل داشته مادر شوهرش مسخره کرده گفته خدا ب بچش باسن نداده ک دسشویی کنه از کمرش دسشویی میکنه سر بیست روز بچه خودش از رو درخت گردو میفته اونجاش میخوره ب شیر اب نابود میشه تا چند سال بهش سند وصل بوده اخرم میمیره

دیگه وقت غیر فعال کردن مکانیسم ماشه و فعال کردن مکانیسم خشخاش تریاک و شیره و چایی شیرین هست🤍🪐

من

یه بنده خدا موقع مراسم عروسیم بین خانواده هامون دعوا راه انداخت من خیلی ناراحت بودم و اصلا نمدونستم با این ا ضاع عروسیم سرمیگیره یا نه کلی هم مهمون دعوت کردیم بودیم خلاصه  بالاخره حل شد


 دوسال بعد طرف عروسیش بود دقیقا همین مشکل براش پیش اومد خیلی بدتر این عقدیش بود کلا منصرف شدن خانواده داماد خانواده عروسم کلی ناراحت که ابرومون رفت و کلی گریه کرد و اینقدر بحث و جدل بود واصلا قرار نبود برگزار بشه حتی ارایشگاه واسه اصلاح ابرو هم نرفت

تا اینکه واقعا دلم براش سوخت سرنمازم گفتم خدایا مشکلش اگه به خاطر منه بخشیدمش شاید باورتون نشه هنوز از روی سجادم بلندنشده بودم شوهرم زنگ زد پاشو بریم عروسی فامیل پادرمیونی کردن اشتی کردن دوتا خانواده

تا خودم نگفتم لایکم نکنید ممنون🫡

من امروز یه شخص به اصطلاح دوست بعد چند سال دوستی، حرفایی که دردودل کردم امروز علیه خودم استفاده کرد

چند لحظه بعدش صدای اذان شنیدم از ته دل از خدا خواستم جوابشو بده

امیدوارم کارما جدی باشه نه خیال

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز