ha15 مدیر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3550 عنوان حس شیشیم | مشاهده متن کامل بحث + 1812 بازدید | 111 پست بدم از تاپیک زدن درمورد حس ششم میادولی حس میکنم یکم حس ششم دارمحدس زدنم بد نیستاینم نزدم واسه اینکه بگم صد درصد حس ششم دارم، زدم که تستش کنم، یعنی میخوان خودمو امتحان کنم سوالای عجیب غریب نپرسید بی تواما به چهحالی من از آن کوچه گذشتم... 1404/07/16 | 14:22 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نتبتاززاهبیعغffdhhff عضویت: 1403/12/26 تعداد پست: 2933 درست گفتم؟ بله دقیقااا دنبال حس شششم هر جا ديدين منو تگ كنين😂✨🫶🏻
حسینی_باااای عضویت: 1403/01/22 تعداد پست: 8633 شاید یه سالی طول بکشهحس میکنم چند ماهی قبل خواستگاری میاد باهات حرف میزنه باهم آشنا که شدید میاد خو ... میتونی از شغل و مشخصات همسر ایندم بگی ؟ اختلاف سنیمون ؟ ماه تولدش یا حروف اسمش چیه ؟ .
delaramdelnia عضویت: 1401/07/14 تعداد پست: 4889 گلم حس میکنی من کی پسر. دار میشم میشه واسه نیست دلم صلوات بفرستید.😍 انشاالله حاجت روایی همه
ha15 مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3550 من و افشین کی همو میبینیم طی چند هفته آینده شاید یه ملاقاتی داشته باشید گلم بی تواما به چهحالی من از آن کوچه گذشتم...
ha15 مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3550 گلم حس میکنی من کی پسر. دار میشم سلاممم عزیزم حس میکنم شاید تا ۸ تا ۹ ماه دیگه بی تواما به چهحالی من از آن کوچه گذشتم...
mahshiiiiiid79 عضویت: 1398/11/28 تعداد پست: 5158 طی چند هفته آینده شاید یه ملاقاتی داشته باشید گلم مرسی😍 آسمون سنگی شده.خدا انگار خوابیده.انگار از اون بالاها گریه هامو ندیده💔
tak_giiirl عضویت: 1403/09/30 تعداد پست: 8962 من یه پیج میشناسم ف ال همینجور رایگان گرف عه میشه بهم بدی؟ قشنگا نفری یه صلوات بفرستید برام
ha15 مدیر استارتر عضویت: 1404/04/27 تعداد پست: 3550 سلام، جنسیت بچم چیه ؟ سلامدختر حس میکنم هست بی تواما به چهحالی من از آن کوچه گذشتم...
sefiddddbarfiiii عضویت: 1404/06/27 تعداد پست: 729 دختر بهاری؟ نه عزیزم..چی حس میکنی ازم؟کی ازدواج میکنم؟
12345بانو عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 14693 درست گفتم؟ گلم توروخدا جواب منو میدی حس شوهرم بهم چیه؟چرا انقدر وابسته مادرش شده؟
زیبا۱۱ عضویت: 1399/03/13 تعداد پست: 33378 گلمخیلی برام مهمه بدونمم که اون کسی که تو ذهنمه(م ) پیامای شخصی مونو پاک کرده یا داره؟؟؟ چجور ادمیه خطرناکه یا نه؟؟؟؟
نباتdf عضویت: 1401/12/22 تعداد پست: 8834 طی چند هفته آینده شاید یه ملاقاتی داشته باشید گلم بنظرت چه فصلیم کی پیام میده کی میبینمش ممنونتم