2777
2789
عنوان

نبخشید

90 بازدید | 5 پست

خیلی سختی کشیدم از ۱۵ تا ۲۴ سالگی قرص اعصاب خوردم 

خورد شدم له شدم تحقرشدم ولی وقتی نیمام تو اومدی زندگیم خوب شدم فهمیدم زندگی فقط زنده بودن نیست بلکه عاشق شدن عاشقی کردنه الان فهمیدم با اینکه این همه خوبی در حقم کردی ولی من میخواستم بچتو بدون اینکه به تویی که جونت برای بچه در میره بگم سقط کنم حق میدم نبخشیم ولی من می دونم دیگه نمی بخشیم بخاطر همون دیگه زندگیم تموم میکنم

عاشقت بودم و هستم و خواهم بود ولی دیگه نمی تونم کم محلی هات ببینم از طرف عشقت شهرزاد 14 /07 /۱۴۰۴

 امیدوارم با یک نفر دیگه خوشبخت بشی و اون بتونه پدرت کنه

تموم شده امروز زندگیم

همیشه یه راهی هست ، ب این فک کن بعد مرگ چقد دلتنگش میشی و حتی نمیتونی بهش بگی دیگه.نکن

فقط 20 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست🕳کدخدا نیست ،خدا نیست ، بلای ده ماست 🎃اگه تو یه تاپیک باهات بحث کردم ،تو تاپیک دیگه باهات خوب بودم ،عاشقت نیستم،آیدیتو یادم رفته ⚒️.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این بچه گره زندگیتونو باز میکنه تو تایپیک قبلنم گفتم الان مادری پس باید بیشتر برا زندگیت بجنگی وقتی همسرتو دوست داری با دلش راه بیا اونم دوست داره که میخاد از تو بچه داشته باسه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792