2777
2789
عنوان

خیلی ساده ام

133 بازدید | 11 پست

موهام بدون رنگ بیرون رفتنی یه شال میندازم سرم موهامم میزنم بالا . یه مانتوی ساده . شلواربگ وکتونی . آرایش هم نمیکنم نهایت یه کرم پودر و رژ هم اگه بزنم تا میخوام برم بیرون ده دفعه بادستمال کاغذی میکشم روش که پاک بشه. نه کاشت ناخن دارم نه کاشت مژه 

ولی نه اینکه بگم خودم ازاین وضعیتم ناراضیم اتفاقا خودم عاشق سادگیم واینطوربودن خودمو دوس دارم

ولی اطرافیان مثل دخترم یا خواهرم میگن مثل پیرزنا میمونی اصلا به خودت نمیرسی یا حتی یبار بابام بهم گفت به خودت برس

ولی من همینطوری که هستم راضیم دوس ندارم خودمو عوض کنم شوهرمم تا حالا چیزی نگفته 

نمیدونم درستش چیه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه چیکار کنی مثلا شاخ روسرت بزاری  عادیی 

منم نه کاشت مژه نه ناخن خوشم نمیاد موام بعد سالها رنگ فهمیدم طبیعیش چیز دیگست

ما را به جرم خوردن مِی حَد زدند و بعد؛دیدنددر پیاله ی ما غیر آب نیست!!!:((

چه خانواده روشن فکری مجرد بودم رسیدن به خود تو خونمون مساوی بود با خرابکار بودن عروسی پسر عموم فاملیهاشون از ته روستا اومده بودت رفتع بودن اریشگاه مامان من نمیزاشت ارایش کنم 

هرکی چرکوتر وکهنه تر بود نوب بود بعد ی شوهر کردم که اونم از بد دلی دست هرچه مرد بود بسته بود اونم نزاشت الان ۳۵سالمه دیگه هیچ شوقی واسه ارایش ندارم

دیگه چیکار کنی مثلا شاخ روسرت بزاری عادیی منم نه کاشت مژه نه ناخن خوشم نمیاد موام بعد سالها رنگ فهم ...

نمیگم مثلا اونا که کاشت دارن کارشون اشتباهه ولی من دوست ندارم دقیقا موهامم چندسال قبل خیلی رنگ میکردم الان ۴ ساله دیگه رنگ نکردم موهای طبیعیه خودمه میگم حیفه بارنگ دوباره خراب بشن

چطوری به خودم برسم خوب دوست ندارم موهامو رنگ کنم بریزم توصورتم یالباسی بپوشم که باهاش راحت نیستم یا ...

خب قرار نیس ک موهاتو بریزی بیرون

رنگ هم انواع واقسام داره اون چیزی ک میخای بزن مگه میشه تو ب عنوان ی زن از هیچ رنگی خوشت نیاد

لباس هم میپوشی لااقل ب روز باشه

آرایشم در حد ی سرمه بزن ب چشمات و ی ریمل وضدآفتاب ببین چقد تغییرمیکنی

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

نمیگم مثلا اونا که کاشت دارن کارشون اشتباهه ولی من دوست ندارم دقیقا موهامم چندسال قبل خیلی رنگ میکرد ...

اره واقعا حیفه منم  الان ذیگه موام یه دست و طبیعی شده 

هر طور راحتی باش  بیخیال

ما را به جرم خوردن مِی حَد زدند و بعد؛دیدنددر پیاله ی ما غیر آب نیست!!!:((

به خود رسیدن به کرم پودر و کاشت ناخن و مژه و بیرون انداختن مچ پا نیست 

به خودت برس :مرطوب کننده خوب و عطر خوب بزن لباس شیک و تمیز بپوش کفش هات همیشه تمیز و براق باشن، کیف و کفش کهنه هرگز استفاده نکن

خوش برخورد باش  

با حیا و نجیب باش و به خودت افتخار کن و به هر چیزی که تو رو به خدا نزدیک میکنه ،نذار با جمله (دنیا دو روزه) فریبت بدن

من خود بلای خویشم از خود کجا گریزم 💔 به جرم دوست داشتنت تنهایی عمیقی را به دوش میکشم آقای من، بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مولا جان💚 🚫 درخواست دوستی پذیرفته نمیشه🚫

ببین، موهاتو لازم نیست رنگ کنی یا ناخن بکاری و فلان... فکر کنم تیپ لباسهایی که میپوشی جالب نباشه. من ندیدمت ولی بابات که گفته به خودت برس، منظورش،آرایش نبوده احتمالا‌... ساید بلد نیستی رنگهای قشنگ بپوشی و چیزایی انتخاب میکنی که بهت نمیاد.. ربطی به سادگی نداره

ببین، موهاتو لازم نیست رنگ کنی یا ناخن بکاری و فلان... فکر کنم تیپ لباسهایی که میپوشی جالب نباشه. من ...

درسته همش لباسای مشکی یا تیره  میپوشم نمیتونم بیرون لباس رنگ روشن بپوشم حتی بارهاشده یه مانتو بارنگ روشن خوشم اومده خریدم ولی بیرون حتی یکبارهم نپوشیدمش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792