موهام بدون رنگ بیرون رفتنی یه شال میندازم سرم موهامم میزنم بالا . یه مانتوی ساده . شلواربگ وکتونی . آرایش هم نمیکنم نهایت یه کرم پودر و رژ هم اگه بزنم تا میخوام برم بیرون ده دفعه بادستمال کاغذی میکشم روش که پاک بشه. نه کاشت ناخن دارم نه کاشت مژه
ولی نه اینکه بگم خودم ازاین وضعیتم ناراضیم اتفاقا خودم عاشق سادگیم واینطوربودن خودمو دوس دارم
ولی اطرافیان مثل دخترم یا خواهرم میگن مثل پیرزنا میمونی اصلا به خودت نمیرسی یا حتی یبار بابام بهم گفت به خودت برس
ولی من همینطوری که هستم راضیم دوس ندارم خودمو عوض کنم شوهرمم تا حالا چیزی نگفته
نمیدونم درستش چیه