دوستان دیگ دارم از این زندگی ک دارم خسته میشم برام تکراری شده خدا لعنت اون آدمی کنه که با روح و روان من بازی کرد که هر شب فکر کردن بهش دو سال شد نمیفهمم انگار همین دیروز بوده دارم دیونه میشم واقعا همش فکر میکنم هیچ کس اندازه اون منو دوست نداشت خودم از اون رابطه سمی که همش اذیت میشدم اشک و گریه بود بحث دعوا نمیفهمم چرا واقعا تموم میشه یا هرچی به این فکر میکنیم که قبلی خوب بود من دارم خسته میشم این وضعم تا کی اینجوریه یکی کمک کنه😭😭😭😔😔😔🙂🙂🙂