2777
2789
عنوان

وای یه چیزی بگم

76 بازدید | 9 پست

امروز تو خیابون صندل پام بود (اینجا هنوز ظهرا گرمه)یه پسره گیر داده بود که پاهایی جون چنان چندش نگاه میکرد هر جا هم میرفتم میومد که حالم بهم خورد😑کاش بمیرن این آدما 

حالا پاها من زشت ترین پاها دنیاست انگشت هام درازن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه پا لخت بودم که کفش بپوشم😂😂😂والا نمیدونستم از پا هم تحریک میشن سست عنصر ها


از صندل بدم میاد 

هیچوقت نمی پوشم 

دیروز یه زنی صندل پاش بود وقتی راه میرفت، صدای راه رفتنش چنان زیاد بود که برگشتم بهش اخم کردم تا از رو رفت و یواشتر راه رفت، شالاپ شولوپ میکرد پاهاش، اتفاقا همه پاهاش بیرون بود، خیلی بی حیا بود، خیلی هم پاهاش زشت بود بنده خدا، مگه یه کفش پوشیدن چقدر سخته آخه

از صندل بدم میاد هیچوقت نمی پوشم دیروز یه زنی صندل پاش بود وقتی راه میرفت، صدای راه رفتنش چنان زیاد ...


صندل اختراع شده که بپوشن آدما واقعا درک نمیکنم که میگی صندل بی حیایی ببخشید اما خیلی هرزه ها حتی چادر و کتونی هم دارن اما کاسبی میکنن واقعا مگه به این چیزهاست وقتی شما که زنی این حرف میزنی انتظاری نیست که مردا جامعه درست بشن

صندل اختراع شده که بپوشن آدما واقعا درک نمیکنم که میگی صندل بی حیایی ببخشید اما خیلی هرزه ها حتی چاد ...



ببین اگه شما هم میدیدی همینو میگفتی 

پاهاش خیلی چاق بود 

بعد شلوارش هم کوتاه بود 

بعد صندل هایی که پوشیده بود در کل روکش نداشت یعنی کاملا مثل کسی بود که با پای خالی بیاد بیرون، بعد اون صداهای وحشتناک موقع راه رفتن!! باز هم مجدد میگم خیلی بی حیا بود و البته وقیح. سنش هم بالا بود مثلا چهل به بالا ، یه اخمی بهش کردم چنان از رو رفت .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز