2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

۳ هفته اس شروع کردم روزی ۸ تا ۱۰ ساعت میخوندم پریود شدم دو روزه رسیده به ۶ خیلی ناراحتم🥲

پشت کنکوری؟ تجربی؟

و اینکه دهم و یازدهم و دوازدهم رو هم میخوندی؟ و نتیجه نگزفتی؟

روزی ۱۰ ۱۱ ساعتم که بخونی بین تایمای استراحت میاد طرف من خودم روزایی که ۱۰ ساعت میخونم تایمای استراح ...

چه بخوای چه نخوای جو روت تاثیر میذاره بعدم اینجا بیشتر جای انرژی رفتنه تا استراحت کردن

لایک کناصلا نه پشت کنکوریا کسایی که هنوز دبیرستانن چقدر میخونن؟ از دهم شروع میکنن؟ یا همون فقط دوازد ...

اونایی که سال اولشونه که باید پایه رو توی تابستون خونده باشن ولی از الانم که شروع کرده باشی باید بعضی مطالب رو از پایه بلد باشی که بری سراغ دوازدهم 

چه بخوای چه نخوای جو روت تاثیر میذاره بعدم اینجا بیشتر جای انرژی رفتنه تا استراحت کردن

اره ولی این حرفم درست نیست که کسی که جدی شروع کرده باشه اینجا نیس بعدم من چون دوستی چیزی ندارم میام اینجا همین

پشت کنکوری؟ تجربی؟و اینکه دهم و یازدهم و دوازدهم رو هم میخوندی؟ و نتیجه نگزفتی؟

بله پشت کنکور تجربی 

۸ هزار منطقه یک شدم پیرا های تیپ ۱ و ۲ میداد

دهم رو کامل تو تابستون خوندم یازدهم رو هم اکثرشو تابستون خوندم و یه قسمتی رو همراه با دوازدهم

نهاییام بهتر از کنکورم بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز