2777
2789
عنوان

بدبخت شدم

202 بازدید | 15 پست

میخواستم پولو از کارت بابام بزنم به کارت خودم اشتباهی زدم به کارت یکی دیگه الانم بانکا بستن

بنظرتون پولمو میتونم پس بگیرم یا نه

توروخدا کمکم کنید نمیدونم به بابام چی بگم پول قسط بود

باید برید بانک اگر شانس بیارین شانس بازم شانس شماره اون حساب رو بهتون میدن

 و اگر بازم شانس بسازید طرف انسانیت داشته باشه پول رو برمیگردونه

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه متاسفانه نمیتونید

بعید میدونم بانک بتونه کاری کنه. اطلاعات طرف رو که به شما نمیده مگر خودشون زنگ بزنن و بگن براتون واریز کنه. اونم اگر ادم درستی باشه و حلال خور پولو بزنه براتون

اگه برنگردوند چکار کنمبانک کاری نمیکنه

نه بانک نمیتونه کاری کنه

همکار بدبختم ۵ میلیون انتقال داد طرف نامرد بازی کرد پس نداد گفت میخاستی نربزی بردش

ولی اگر خوش شانس باشید عین دختر داییم طرف پول رو میکردونه

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

نه بانک نمیتونه کاری کنههمکار بدبختم ۵ میلیون انتقال داد طرف نامرد بازی کرد پس نداد گفت میخاستی نربز ...

همکارتون شکایت نکرد؟

شنیدم میشه شکایت کرد و حساب های طرف مسدود میشده

همکارتون شکایت نکرد؟شنیدم میشه شکایت کرد و حساب های طرف مسدود میشده

نمیشه شکایت کرد

شکایتم کنید برای چند میلیون باید میلیونی خرج کنید پس نمی ارزه

فردا برید بانک اون طرف که اشتباه ریختین پیش رییس بانک گریه ژاری تا شماره اون شخص رو بده

بهش زنگ بزنید بگید باش اگر انسان باشه میریزنش 

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

ممنون از راهنمایی تون

خواهش خانم

آقا هستم/به یاد مادرم ، فرشته ای زخمی که پر کشید/ خانم های محترم هیچ درخواستی از سوی بنده به هیج خانمی در این سایت داده نمیشه اگر ارسال شد ، اسکرین و گزارش بزنید/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز