2777
2789
عنوان

جدایی

84 بازدید | 6 پست

جدایی از کسی که دوستش داری خیلی سخته. میدونم که از لحاظ منطقی به درد هم نمیخوریم ولی نمیتونم قلبمو راضی کنم. این چند روز فقط گریه کارمه. همش وسوسه میشم برم بهش پیام بدم بگم برگرد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ادم چیزیو که تف کرده

از رو زمین برنمیداره یزاره دهنش

این دندون لقو بنداز بره

کاربری پنجممه:)اگه بدونی خدا چه نقشه ای برات کشیده قند تو دلت اب میشه همه این روزای سخت جبران میشه قشنگ ترینم صبور بمون

رفتنی راهشو بلده موندنی بهونشو ن رفتنی با التماس میمونه ن موندنی با لگد میره 

عمری ک اجل در عقبش می‌تازد هرکس که غم و غصه خورد می‌بازد پس غصه و اندوه چرا ای عاقل دنیا ب دمی دنیا کار تو را میسازد & زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست آنقدر سیر بخند که ندانی غم چیست &هرکسی را محرم اسرار و تنهایی ندان سایه همراه تو می‌آید ولی همراه نیست.&گوش خر کوتاه کردی اسب شد آیا مگر؟جان من ذاتیست بعضی ویژگی های بشر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مشاور

hot_chocolate14 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز