2789
عنوان

من با ماهی بیست میلیون هرماه کم میارم

| مشاهده متن کامل بحث + 6202 بازدید | 185 پست
عزیز دلم چاره چیه ؟من و امثال من مثلا همین خانوم @رزیاس1111‍ یاد گرفتیم با همین مقداری که داریم هم خ ...

اتفاقا به نظرم شما راه درست رو رفتید. یا باید شرایطمونو بپذیریم و طبق شرایطمونم زندگی کنیم یا درآمدمونو بیشتر کنیم.

ما هم خیلی وقتا مثل شما میریم مسافرت. خیلی وقتا هزینه اجاره ویلا هم نمیدیم، چون ویلای آشناها میریم.

همیشه خوش باشید🌷


بیشتر صحبتم سر این بود که چون ما قانع هستیم،نمی‌تونیم بقیه رو هم به قناعت تشویق کنیم

اتفاقا به نظرم شما راه درست رو رفتید. یا باید شرایطمونو بپذیریم و طبق شرایطمونم زندگی کنیم یا درآمدم ...

خب وقتی طرف اومده تاپیک زده و سوال میکنه شما چیکار میکنید با این حقوقا... جوابشو ندیم؟


خوش و خرم باشید همیشه در کنار خانواده


بنظر من مهم اینه تو هر قشری ک هستی کار کنی و تلاش کنی و داشته هاتو کمی بیشتر کنی و در کنارش خرج هم کنی و خوش بگذرونی

نه اینکه با خرج زیاد و بدون قناعت داشته هاتک از دست بدی و خودتو ورشکسته کنی و به هیچجا نرسی. آخرم بگی گرونیه حقوقا کمه


مثلا من و همسرم در تلاشیم خونه مونو عوض کنیم. هم بزرگتر بشه هم بریم محله ی بالاتر

نه اینکه من بردارم همه پولای شوهرمو خرج خودم و بزک دوزکم کنم تو این محله بمونم تا اخر... من اگه قناعت نمیکردک الان مستاجر بودم هنوز بعد ۸ سال


گرچه میشناسم کسایی رو۲۰ ساله ازدواج کردن مستاجر هستن.. اصلا نمیتونم درک کنم چرا هنوز خونه نخریدن

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیشود..پسرم😍💎✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخیییش بلاخره یکی بیدا شد ک زندگیش مثل ما باشه من نمیدونم اینا پولشون را چیکار میکنن که ایقدر کم ...

شما باور میکنی!؟؟؟ دو تومن پول کافه!!!!این پول هزینه رستوران هست تو شهر اینا...والا ما با دو تومن چهار تا همکار دیشب رفتیم کافه ۴۰۰شد سزار ۵۰۰پاستا ۶۰۰پیتزا با نوشیدنی شد۲تومن خدایی کلی هم اضافه اومد حجمشون خیلی بالا بود واسه۴تا دختر...

#ساده‍ نباشیم...

شما باور میکنی!؟؟؟ دو تومن پول کافه!!!!این پول هزینه رستوران هست تو شهر اینا...والا ما با دو تومن چه ...

مجبور نیستی باور کنی🥰

گفتم 600 هزینه کافه شد 1/400 هم هزینه غذامون

چلو گوشت خوردیم و ماهی  با برنج ایرانی به اضافه مخلفات سوپ  زیتون پرورده سالاد نوشابه دوغ  ینی سهم من نیست یه رستوران لوکس برم؟؟؟ کی گفته تو شهرستان هزینه ها نصفه چلو گوشتی که ما خوردیم پرسی 585 هزار تومن بود 

انقد واستون سخته باور کردنش؟؟ 

دختر نازنیم اگر روزی این نوشته را خواندی شاید دیگر آن دختر کوچولوی امروز نباشی. شاید بزرگ شده باشی،رویاهایت را دنبال کنی، شکست خورده باشی یا برای موفقیت هایت جشن گرفته باشی اما میخواهم چیزی را همیشه بدانی.از روزی که بدنیا آمدی زندگی برای من معنای دیگری پیدا کرد قبل تو هم نفس میکشیدم هم میخندیدم هم زندگی میکردم اما بعد از تو فهمیدم قلب آدم بیرون از بدنش هم میتواند بتپد. ممکن است روزهایی برسد که به خودت شک کنی که دنیا آن طور که میخواهی با تو مهربان نباشد یا احساس کنی تنها مانده ای در آن روزها این نوشته را دوباره بخوان و یادت باشد که تو از همان روز اول کافی بوده ای نه بخاطر موفقیتهات نه بخاطر تایید دیگران فقط بخاطر اینکه«تو» هستی❤من همیشه نمیتوانم کنار تو باشم اما عشق من همیشه همراهت خواهد بود در هر تصمیمی که میگیری در هر مسیری که انتخاب میکنی و در هر شهری که زندگی میکنی قلب من با تو سفر خواهد کرد. آرزو میکنم شجاع باشی آنقدر شجاع که خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی. مهربان باشی نه فقط با دیگران با خودت هم و خوشبخت باشی نه به آن شکلی که دنیا تعریف میکند بلکه به شکلی که قلب خودت میخواهد. واگر روزی از من پرسیدند بزرگترین افتخار زندگیت چه بود بدون فکر میگویم اینکه مادر تو بودم... دوست دارم فرینازم 🥺❤

این قیمت تهران هست شهرستان اینا مطمعنا قیمتا پایین تر هست...

چقدم با اطمینان حرف میزنی

انقد زود ادما رو قضاوت نکن 

دختر نازنیم اگر روزی این نوشته را خواندی شاید دیگر آن دختر کوچولوی امروز نباشی. شاید بزرگ شده باشی،رویاهایت را دنبال کنی، شکست خورده باشی یا برای موفقیت هایت جشن گرفته باشی اما میخواهم چیزی را همیشه بدانی.از روزی که بدنیا آمدی زندگی برای من معنای دیگری پیدا کرد قبل تو هم نفس میکشیدم هم میخندیدم هم زندگی میکردم اما بعد از تو فهمیدم قلب آدم بیرون از بدنش هم میتواند بتپد. ممکن است روزهایی برسد که به خودت شک کنی که دنیا آن طور که میخواهی با تو مهربان نباشد یا احساس کنی تنها مانده ای در آن روزها این نوشته را دوباره بخوان و یادت باشد که تو از همان روز اول کافی بوده ای نه بخاطر موفقیتهات نه بخاطر تایید دیگران فقط بخاطر اینکه«تو» هستی❤من همیشه نمیتوانم کنار تو باشم اما عشق من همیشه همراهت خواهد بود در هر تصمیمی که میگیری در هر مسیری که انتخاب میکنی و در هر شهری که زندگی میکنی قلب من با تو سفر خواهد کرد. آرزو میکنم شجاع باشی آنقدر شجاع که خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی. مهربان باشی نه فقط با دیگران با خودت هم و خوشبخت باشی نه به آن شکلی که دنیا تعریف میکند بلکه به شکلی که قلب خودت میخواهد. واگر روزی از من پرسیدند بزرگترین افتخار زندگیت چه بود بدون فکر میگویم اینکه مادر تو بودم... دوست دارم فرینازم 🥺❤

شما باور میکنی!؟؟؟ دو تومن پول کافه!!!!این پول هزینه رستوران هست تو شهر اینا...والا ما با دو تومن چه ...

ماهی هم پرسی 480 هزار تومن 

دختر نازنیم اگر روزی این نوشته را خواندی شاید دیگر آن دختر کوچولوی امروز نباشی. شاید بزرگ شده باشی،رویاهایت را دنبال کنی، شکست خورده باشی یا برای موفقیت هایت جشن گرفته باشی اما میخواهم چیزی را همیشه بدانی.از روزی که بدنیا آمدی زندگی برای من معنای دیگری پیدا کرد قبل تو هم نفس میکشیدم هم میخندیدم هم زندگی میکردم اما بعد از تو فهمیدم قلب آدم بیرون از بدنش هم میتواند بتپد. ممکن است روزهایی برسد که به خودت شک کنی که دنیا آن طور که میخواهی با تو مهربان نباشد یا احساس کنی تنها مانده ای در آن روزها این نوشته را دوباره بخوان و یادت باشد که تو از همان روز اول کافی بوده ای نه بخاطر موفقیتهات نه بخاطر تایید دیگران فقط بخاطر اینکه«تو» هستی❤من همیشه نمیتوانم کنار تو باشم اما عشق من همیشه همراهت خواهد بود در هر تصمیمی که میگیری در هر مسیری که انتخاب میکنی و در هر شهری که زندگی میکنی قلب من با تو سفر خواهد کرد. آرزو میکنم شجاع باشی آنقدر شجاع که خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی. مهربان باشی نه فقط با دیگران با خودت هم و خوشبخت باشی نه به آن شکلی که دنیا تعریف میکند بلکه به شکلی که قلب خودت میخواهد. واگر روزی از من پرسیدند بزرگترین افتخار زندگیت چه بود بدون فکر میگویم اینکه مادر تو بودم... دوست دارم فرینازم 🥺❤

۴ نفریم ۳۰ هر ماه میزارم برا خورد و خوراک کم میاریم.

ظاهرا بعضیا تو ایران زندگیی نمیکنن!

یا شاید کم میخورن!چون بیشترین هزینه زندگی برا مواد غذاییه.

بیشتر جنبه تبلیغ داره!همونایی که با ۲۰ و۳۰ مصاحبه میکنن که همه چی تو فروشگاها هست قیمت ها کنترل شده کیفیت عالی😏

بهار که بیاید در این سرزمین گلستانی خواهد شکفت؛ما هزاران گل پر پر در این خاک کاشته ایم...🖤🥀

[QUOTE=397428661]من خانه دارم شوهرم ماهی ۲۳ میگیره  خیلیم هم زندگی‌خوبی داریم شما ولخرجی عزیزم[/QUO همسرم ماهی 150 میگیره به خدا بزور ماه مون و تموم میکنیم خیلی سخت شده 

خدایا مرا آن ده که آن به💕💕

شما گفتی کافه!!!کافه ما چلو گوشت نمیده

بعد گفتم کافه و غذا پست های بعدیمو بخون 

دختر نازنیم اگر روزی این نوشته را خواندی شاید دیگر آن دختر کوچولوی امروز نباشی. شاید بزرگ شده باشی،رویاهایت را دنبال کنی، شکست خورده باشی یا برای موفقیت هایت جشن گرفته باشی اما میخواهم چیزی را همیشه بدانی.از روزی که بدنیا آمدی زندگی برای من معنای دیگری پیدا کرد قبل تو هم نفس میکشیدم هم میخندیدم هم زندگی میکردم اما بعد از تو فهمیدم قلب آدم بیرون از بدنش هم میتواند بتپد. ممکن است روزهایی برسد که به خودت شک کنی که دنیا آن طور که میخواهی با تو مهربان نباشد یا احساس کنی تنها مانده ای در آن روزها این نوشته را دوباره بخوان و یادت باشد که تو از همان روز اول کافی بوده ای نه بخاطر موفقیتهات نه بخاطر تایید دیگران فقط بخاطر اینکه«تو» هستی❤من همیشه نمیتوانم کنار تو باشم اما عشق من همیشه همراهت خواهد بود در هر تصمیمی که میگیری در هر مسیری که انتخاب میکنی و در هر شهری که زندگی میکنی قلب من با تو سفر خواهد کرد. آرزو میکنم شجاع باشی آنقدر شجاع که خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی. مهربان باشی نه فقط با دیگران با خودت هم و خوشبخت باشی نه به آن شکلی که دنیا تعریف میکند بلکه به شکلی که قلب خودت میخواهد. واگر روزی از من پرسیدند بزرگترین افتخار زندگیت چه بود بدون فکر میگویم اینکه مادر تو بودم... دوست دارم فرینازم 🥺❤

من تو مشهد زندگی کردم چهار سال حتی قیمت نون پایین تر بود!قضاوت چی آخه

باشه عزیزم شما درست میگی

دختر نازنیم اگر روزی این نوشته را خواندی شاید دیگر آن دختر کوچولوی امروز نباشی. شاید بزرگ شده باشی،رویاهایت را دنبال کنی، شکست خورده باشی یا برای موفقیت هایت جشن گرفته باشی اما میخواهم چیزی را همیشه بدانی.از روزی که بدنیا آمدی زندگی برای من معنای دیگری پیدا کرد قبل تو هم نفس میکشیدم هم میخندیدم هم زندگی میکردم اما بعد از تو فهمیدم قلب آدم بیرون از بدنش هم میتواند بتپد. ممکن است روزهایی برسد که به خودت شک کنی که دنیا آن طور که میخواهی با تو مهربان نباشد یا احساس کنی تنها مانده ای در آن روزها این نوشته را دوباره بخوان و یادت باشد که تو از همان روز اول کافی بوده ای نه بخاطر موفقیتهات نه بخاطر تایید دیگران فقط بخاطر اینکه«تو» هستی❤من همیشه نمیتوانم کنار تو باشم اما عشق من همیشه همراهت خواهد بود در هر تصمیمی که میگیری در هر مسیری که انتخاب میکنی و در هر شهری که زندگی میکنی قلب من با تو سفر خواهد کرد. آرزو میکنم شجاع باشی آنقدر شجاع که خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی. مهربان باشی نه فقط با دیگران با خودت هم و خوشبخت باشی نه به آن شکلی که دنیا تعریف میکند بلکه به شکلی که قلب خودت میخواهد. واگر روزی از من پرسیدند بزرگترین افتخار زندگیت چه بود بدون فکر میگویم اینکه مادر تو بودم... دوست دارم فرینازم 🥺❤

من شوهرم ۲۵میگیره با یه بچه زندگیمونو میگذرونیم خداروشکر خورد و خوراکمونم سرجاشه ولی خب قطعا من نمیتونم ماهی یه بار کافه برم یا بوت ۵تومنی بخرم 

دیگه هر کس اندازع جیبش باید خرج کنه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز