حرف شما درست
اما من به دلیل پزشکی رفتم هر روشی امتحان کردم زخم میشد یا میخارید و پر از خون شده میشد کل بدنم داغون شده بود سلامتی و زیباییم داشت از دست میرفت.
واسه همینم مجبورا رفتم، مثل ماما و دکتر بود برام.
و اینکه تو احادیث اومده موی زائد بدن باید دفع بشه اونم خیلی سفارش شده !
آسیب هم که نباید به خودمون بزنیم.
راهی جز این نبود خصوصا اونا اینقدر دیدن که واقعا خیلی عادی رفتار کردن.. هیچ اهمیتی نداشت براشون و کارشونو انجام میدادن