naz231 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/21 تعداد پست: 1697 عنوان کمککک 96 بازدید | 13 پست یه سوال دارم...من فرهنگیان قبول شدم هنوز ترم یکم شروع نشده ولی ثبت نام کرد...الان بخوام انصراف بدم باید پول بدم؟بعد از دو ترم انصراف دادن چقدر هزینه میخواد؟ 1404/07/12 | 17:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
rose_ct عضویت: 1400/08/05 تعداد پست: 17097 رفیقم بعد از 2 سال انصراف داد 400 میلیون جریمه شد نرهای به ظاهر محترم سایت بارها گفتم درخواست دوستی نفرستید باسپاس.
mraine_melody عضویت: 1402/05/01 تعداد پست: 3988 الان انصراف بدی ن فقط از کنکور سال بعد محرومیولی اگ بعد دو ترم انصراف بدی اره جریمه باید بدیشنیدم 2 برابر حقوق دریافتی جریمه میگیرن
naz231 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/21 تعداد پست: 1697 رفیقم بعد از 2 سال انصراف داد 400 میلیون جریمه شد ای خدا خیلی زیاده
naz231 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/21 تعداد پست: 1697 الان انصراف بدی ن فقط از کنکور سال بعد محرومیولی اگ بعد دو ترم انصراف بدی اره جریمه باید بدیشنیدم 2 ... یعنی دوسال دیگه میتونم باز کنکور بدم
mraine_melody عضویت: 1402/05/01 تعداد پست: 3988 یعنی دوسال دیگه میتونم باز کنکور بدم اره 406 میتونی کنکور بدی
rose_ct عضویت: 1400/08/05 تعداد پست: 17097 ای خدا خیلی زیاده اره نرهای به ظاهر محترم سایت بارها گفتم درخواست دوستی نفرستید باسپاس.
rose_ct عضویت: 1400/08/05 تعداد پست: 17097 ممنون هز کمکت خواهش ميكنم نرهای به ظاهر محترم سایت بارها گفتم درخواست دوستی نفرستید باسپاس.
naz231 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/21 تعداد پست: 1697 میسه بگی ترازت چقدر شد؟رشتت چی بود؟دبیری یا ابتدایی؟ کنکورم ۷۷۰۰ نهایی ۸۷۰۰تجربی بودمدبیری اوردم
_2027moon عضویت: 1404/04/18 تعداد پست: 986 کنکورم ۷۷۰۰ نهایی ۸۷۰۰تجربی بودمدبیری اوردم برای ابتدایی باید تراز کمتر باشه؟
naz231 مدیر استارتر عضویت: 1403/01/21 تعداد پست: 1697 برای ابتدایی باید تراز کمتر باشه؟ من راجب فرهنگیان هیچ اطلاعی ندارم عزیزم ولی فکر کنم باید باشه