منم اوایل بارداریمه حالمم خیلی بد بود ولی طبق قراری که شوهرم گذاشته بود مادرش باید یک هفته میومد خونمون،هرچی گفتم یه هفته طلب من تو این حال بد نیارش گفت نه نمیشه
حالا من حالم بد بود هردیقه مادرشوهرم میگفت چته،دلم میخواس گریه کنم از دستش،اخه از زن باردار میپرسن چرا حالت بده؟؟؟