heliawwe مدیر استارتر عضویت: 1402/11/26 تعداد پست: 1110 عنوان ایفون میخام 264 بازدید | 38 پست اگه ماه پیش میخریدم ایفون ۱۶ ۹۲ تومن بودالان شده ۱۱۰ تومناز صبح دارم گریه میکنم فکر نکنم حتی بتونم ۱۳ هم بخرم اونم گرون شده کاش بمیرم😭😐 1404/07/12 | 12:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sarakhanomhastm عضویت: 1402/05/21 تعداد پست: 12612 حالا آیفون نخری چی میشه واقعا با اون باتری مسخرهشون لطفا اگر میشه یه صلوات به نیت دلم بفرست ممنون🤍جایی نظر دادم هشدار بدین برم درس بخونم 😊
بهم_میگن_پرنسس عضویت: 1404/04/20 تعداد پست: 7607 گور بابا آيفون همش بايد يچيزي تو كونش باشه وگرنه باتريش سريع ميره امیدوارم روزی ایرانی آباد ببینیم🕊️
فاطمهfat عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 170 خدارو شکر کن میتونی همون رو هم بگیری عزیزم بعضی ها پول نوکیا رو هم ندارن
nasim1389 عضویت: 1399/12/23 تعداد پست: 14087 چجوری پول جمع کردی ۹۲شد🤔 کاربری،سال۱۳۸۹ هستم ک رمزشو گم کرده 😒
رهاااااابانو عضویت: 1401/02/12 تعداد پست: 2772 اگه خیلی دوست داری قسطی بگیر ولی خب سودش خیلی زیاده متاهل و متعهدم 💍 سوالی راجب آشپزی دارید بپرسید👩🏻🍳
شاه_پریون_پریون عضویت: 1403/03/12 تعداد پست: 1183 گور بابا آيفون همش بايد يچيزي تو كونش باشه وگرنه باتريش سريع ميره ینی چی
شیداااا1380 عضویت: 1403/06/14 تعداد پست: 12033 گور بابا آيفون همش بايد يچيزي تو كونش باشه وگرنه باتريش سريع ميره چی تو کو..نش باشه؟؟
tani1998 عضویت: 1401/03/19 تعداد پست: 12680 کسی ایفون میخره ک اون ۱۰۰ تومن ۱۲۰ تومنا واسش بی ارزش باشه .. فرقش با سامسونگ و هواوی و شیائومی تو اسم و برندشه . وگرن کارایی تماس و پیامم نوکیام داره دلم برات تنگه بابا 🥀 منو حتی خداهم تحویل نگرفت. چ برسه به روزگار
بهم_میگن_پرنسس عضویت: 1404/04/20 تعداد پست: 7607 چی تو کو..نش باشه؟؟ شارژر امیدوارم روزی ایرانی آباد ببینیم🕊️