تو هفته هفتم شروع شد لکه های قهوه ای و روز بعدش حجم لکه ها بیشتر شد تا اینکه امروز تبدیل شد به خون مثل خون پریودی همراه با درد پریودی رفتم بیمارستان سونو کردن گفتن چیزی دیده نمیشه احتمالا سقط شده
اومدم خونه دردم شدید تر شد خونریزیم بیشتر و لخته های خون دفع کردم و امروز پنج صبح جنین هفت هفتمو دیدم که دفع شد ولی انگار ناقص تشکیل شده بود و بخاطر نقص بدنم سقطش کرد
خیلی خیلی حال روحیم داغونه
آلان ۳۳سالمه میترسم دیگه نتونم باردار بشم
اینم بارداری اولم بود اصلا تا الان به بچه فکر نمیکردم بعد از ۷ سال ازدواج تصمیم گرفتم بچه دار بشم که اینجوری شد😣😣😣😣😣