2777
2789
عنوان

جنینم سقط شد

581 بازدید | 41 پست

تو هفته هفتم شروع شد لکه های قهوه ای و روز بعدش حجم لکه ها بیشتر شد تا اینکه امروز تبدیل شد به خون مثل خون پریودی همراه با درد پریودی رفتم بیمارستان سونو کردن گفتن چیزی دیده نمیشه احتمالا سقط شده 

اومدم خونه دردم شدید تر شد خونریزیم بیشتر و لخته های خون دفع کردم و امروز پنج صبح جنین هفت هفتمو دیدم که دفع شد ولی انگار ناقص تشکیل شده بود و بخاطر نقص بدنم سقطش کرد 

خیلی خیلی حال روحیم داغونه 

آلان ۳۳سالمه میترسم دیگه نتونم باردار بشم 

اینم بارداری اولم بود اصلا تا الان به بچه فکر نمیکردم بعد از ۷ سال ازدواج تصمیم گرفتم بچه دار بشم که اینجوری شد😣😣😣😣😣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میفهمم چقدر برات دردناکه 

خیلی از خانم‌ها شکم اولشون سقط میشه بعدا بازم بچه دار میشن 

شماهم هنوز جوونی کلی فرصت داری فقط تحت نظر پزشک باش

تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۱۸شهریور وزن شروع رژیم:۷۱ هدف اول ۶۷🔒هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸    کاش افسردگی ازم دور میشد 

منم دوتا سقط داشتم واقها سختخ ادم دلش میگیره،اول اینکه به امیدخداحتما باردارمیشی منم ۳۲سالم هس بچه ندارم اماامیددارم یعنی چی که باردارنمیشی فقط باید بری زیرنظردکترکه این اتفاق نیفته،باوجوددرد راه برو تا چیزی داهل بدنت نمونه،گرمی بخورمخصوصا جوشنده گلاب ونبات تاهرچی هس دفع بشه بعدشم راه برو،چندروز بعدسونو بقایا برو تامطمئن بشی چیزی نمونده

چرا انقد دیر اقدام کردین؟قلبش تشکیل شده بود؟

خب اصلا تصمیم نداشتیم چالش و دعوا زیاد داشتیم 

نمیدونم قرار بود دوهفته دیگه برم سونو برای قلب 

هفته ی پیش سونو واژینال دادم گفت ساک و کیسه زرده دیده میشه فقط

حتما همینطور بوده 

دوباره باردار میشی ایشالا 

برو دکتر تقویت کن خودتو 

من دوتا سقط داشتم الان دخترمو باردارم 🥲 با تکوناش از خواب بیدار میشم 🥹

توام حتما مادر میشی غصه نخور خیلی سخته میفهمم ولی میگذره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز