سلام دوستام من. ۶ ماهه ثبت نام وام ازدواج کردیم
بانک سپه
هنوز ک هنوز زده ۱۷ نفر جلو این ۱۷ نفر. نزدیک دو ماهه اینجوریه
اصلا تشکیل پرونده هم ندادیم
باید وایسیم اینا برن بد تعیین شعبه باشین
الان راه حلی هست ک ما زودتر بتونیم یه کاری کنیم یا همچنان باید صبر کنیم